štvrtok 28. februára 2013

Hups, minulo sa + Hurá, pribudlo

Veci. Sú tu, a sú preč. Pribúdajú, ubúdajú, menia sa či zostávajú. Skúšame nové, na staré zabúdame. No stala sa taká zvláštna vec: všetky veci, ktoré sa mi za posledné dni načisto pomíňali, zároveň na kúpeľňovú poličku pribudli v nových, plných baleniach. To sa im muselo u nás veru riadne zapáčiť... A mne sa páči, že za obľúbené, no minuté produkty mám doma okamžitých plynulých náhradníkov, a namiesto prázdnych, pomačkaných a použitých obalov môžem fotiť tie nové, pekné:) A ktoré to sú?


Očný krém Seeing is believing Oriflame - očný kontakt spolu udržiavame už niekoľko rokov:)
Bodliakovo lopúchová maska Oriflame - lebo tie ílové sú naj.
Práškový peeling Optimals Oriflame - tiež dlhoročná stálica; s tým práškom je skrátka srandy viac:)
Papierové kapesníčky Kleenex - pravidlo kúpenia si vždy inej krabičky zlomila až táto s parníkom.
Sprcháč Lavender&Fig Oriflame - ty ma, môj milý, neomrzíš, a kúpeľňu budeš ešte dlho rozvoniavať.


...a teraz vlastne nie je úplne jasné, či tie výrobky zaradiť medzi tie, čo sa minuli, alebo tie, čo pribudli... Asi sú to skrátka "aj-aj" výrobky, a plynulo môžme pokračovať k ďalším, tentokrát už ale čistočistým februárovým nováčikom:


Balea Rasier Gel - nuž čo, bol ružový a drzo a bez rozmyslu mi skočil do nákupného košíka.
Baby body wash Oriflame - detskej kozmetike a jej jemným obalom skrátka nejde odolať.
Baby Moisturising cream Oriflame - ľahučký telový krém s nežnou detskou, bábätkovskou vôňou.
Dermacol Toning Cream (natural) - zatiaľ ten najlepší tónovací krém, aký mi na tvári pristal.
Dermacol Toning Cream (biscuit) - ten pristal hneď za ním a pán Natural si musí počkať na leto.
WonderLash Dramatize mascara Oriflame - má byť dramaticky čierna, tak preto sa mojou stala. 
Listová kabelka Oriflame - malá čierna envelope purse s úžasnou kovovou reťazou na ruku.

Tak a máme to. Zajtra tu máme 1. marcový deň, nový mesiac začína a s ním aj nové nákupné zoznamy:) Uvidíme, čo na poličku pribudne, a čo z nej naopak ubudne. Nové veci u nás srdečne vítam, so starými sa lúčim. 

Boli ste fajn!

2 komentáre:

  1. Slnečnú náladu mám z každého tvého článku, nejen z toho minulého. ;-) Ty si umíš tak krásně hrát a navíc máš opravdu vytříbený (nejen) kosmetický vkus. Tak jo...tleskám všema deseti. Báječná jsi! :-*
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach Vivi, ty si (môj) poklad:) To je taká česť od niekoho, na koho blog sa chodím pravidelne krásou kochať!♥Mám ťa rada, Vivinko Vintageová:-* a ďakujem ti za tvoje slnečné slová, ktoré to tu vždy rozsvietia a zohrejú:)
      P.S.: A ten James Dean nech veru dúfa, že si ho raz všimneš!;) L.

      Odstrániť

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...