utorok 27. mája 2014

BioBeautyBox. Pre vás! (ukončené)

Dnes mám narodky a pomerne rozšafnú náladu.:-) Takže, kým si ja budem rozbaľovať svoje narodeninové darčeky, dve kôpky darčekov tu budú čakať aj na vás. Ako poďakovanie za vašu podporu, za to, že sem chodíte a nechávate tu tak krásne, skvelé a vtipné komentáre, bez ktorých by mi tu bolo smutno.;-) A ešte aj preto, lebo výhra Lohas balíku bola veliká a ja sa chcem o pár úžasných bioproduktov (nielen z neho) podeliť aj s vami. Chcete?:-) Ak áno, čakajú vás dobrotky od značiek Weleda, EcoTools, Alva, Sante, Dipam, Logona, Lavera, Purity Vision, Rolland, Moleskine, PRITY NYC, Papier d´Arménie... no a vďaka úžasnej štedrosti ľudí z Dr. Hauschka ČR aj poklady tejto (ako-iste-viete-mojej-veľmi-obľúbenej) značky.♥ Juchú, tak teda hurá na ne!;-)

No a čo konkrétne balíčky obsahujú a čo by v prípade výhry pribudlo na váš (kozmetický) stolík?

. . .

Balíček A
Kakaový sprcháčik z retroedície Logona // Univerzálny krém Lavera // Nelinkovaný zápisník Moleskine z limitovanej edície Kazety // Strieborný lak na nechty Sante // Sójový odlakovací obrúsok Priti NYC // Pleťový čistiaci krém Dr. Hauschka // Vrecko čistiacej ílovej pleťovej masky Dr. Hauschka // Červený lesk na pery Logona // Handmade fľaštička s ružovým telovým olejom Weleda // Himalájska kúpeľová soľ Purity Vision v organzovom vrecku // Kelímok Rhassoul umývacieho prášku Alva pre výrobu vlastného čistiaceho krému // Tri prúžky voňavých papierikov Papier d´Arménie // Telové mlieko Weleda Granatapfel //

. . . 

Balíček B
Harmonizujúca hydratačná pleťová maska Lavera // Oceľovomodrý lak na nechty Sante // Jumbo ceruzka na oči Sante // Sójový odlakovací obrúsok  Priti NYC // Tri prúžky voňavých papierikov Papier d´Arménie // Červený diár Moleskine s úžasnými samolepkami // Celulózová kozmetická hubka aneb houbička:-) Dr. Hauschka // Čistiace pleťové mlieko Dr. Hauschka // Ružový lesk na pery Logona // Dipam sviečka z včelieho vosku // Štetec na oči EcoTools // Kakaové telové maslo z retroedície Logona //  Himalájska kúpeľová soľ Purity Vision v organzovom vrecku // Krém na ruky Weleda zo setu Granátové jablko // Voňavé nechtíkové mydlo Weleda // Vzorka formujúceho telového krému Rolland Bio3T //  Handmade fľaštička s citrónovým telovým olejom Weleda // a kelímok Rhassoul umývacieho prášku Alva  - pre výrobu vlastného čistiaceho krému //


A aké sú podmienky účasti v tejto bio giveaway?


1. byť pravidelným čitateľom tohto blogu cez GFC (Google Friend Connect)
2. dať svoj milý lajk facebookovej stránke môjho blogu
3. nechať pod týmto článkom svoj komentár, v ktorom mi napíšete, čo z balíčkov by vás najviac potešilo (a prečo:-). Skrátka, čo by vás najviac lákalo vyskúšať, ovoňať, vyhrať...:-) + nezabudnite pripojiť aj svoj mailový kontakt, ak ho nemáte uvedený v profile

Nepovinné:
Ak budete túto súťaž zdielať na svojom FB či blogu, môžete pridať ešte jeden samostatný súťažný komentár (spolu s odkazom, kde ste info o giveaway zdielali). Proste taká dobre známa súťažná a myslím, že aj splniteľná klasika:-). Čo poviete?

Hráme do utorka 10. 6. do polnoci, no a dve mená, na ktoré sa usmialo šťastie, uvediem potom pod týmto článkom aj na FB

Platí pre (adresy doručenia v) SR aj ČR.:-)

Budem sa tešiť na vašu účasť a komentáre!

A držím palce!♥



E  D  I  T: Tak je to tuu! Popolnočné losovanie prebehlo a ešte skôr, než vyhlásim víťazov, chcem vám všetkým poďakovať za veľkú účasť (a zároveň privítať nových členov, ktorí pribudli:-), za milé odkazy a krásne blahoželania, ktoré ste mi tu nechali. Vážim si všetky do jedného! A všetkých do jedného by som vás najradšej obdarovala, verte mi. Ale losovač mohol vybrať len dve mená a priradiť ich k dvom nachystaným balíčkom. A kto ich teda vyhral? Tadáá! Balíček A poputuje k Beast Loves Beauty a Balíček B pocestuje "za hranice" k Anežke.;-) Gratulujem, dievčence!:-) A odkaz pre vás všetkých, čo ste (tentokrát) nevyhrali: nebojte, určite to nie je posledná giveaway, zdá sa mi, že hneď v lete by sa nejaká šikla...;-) stay tuned! & thank you!♥


130 komentárov:

  1. Ahoj,více se mi líbí balíček B a co z toho nejvíce je těžká otázka.Prostě všechno.Hlavně citronový tělový olej,protože mám ráda vůni citronů a ten štětec ten prostě nutně potřebuji.
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak toto uz teda SU beautyboxy a chcela by som ich najlepsie obe :-) alebo aspom jeden... pri svojom stasti na vyhry sa mi asi neujde ani jeden, ale nevadi, lebo ja som mala narodeniny v sobotu a od svojich deti som dostala tolko nadhernych darcekov, ze budem rada ak sa potesi z vyhry aj niekto iny.... ale ak by predsa...
    mojetvojenase3@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a zabudla som napisat, fb som lajkla pod inym menom (stanovestarestretko :-)

      Odstrániť
  3. jé, krása:) já nutně potřebuji vyhrát B-čko:) protože mi právě dochází čistící mléko od Dr.Hauschky:) a tu já miluji:) a ta sůl do koupele taky nevypadá vůbec špatně:) ver.langerova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Obidva balicky su viac nez stedre a lakave :D v obidvoch je nievo, co by som chcela vyhrat, na vyrobky dr. Hauschka mam aj ja slabost, rozdelila si to spravodlivo, tazko vybrat jeden :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak v první řadě všechno jen to nejlepší k narozeninám :)
    přes GFC sleduju pod tímhle jménem, na FB jako Little Gem, mail mám v profilu.
    nejvíc mě lákají ty granátové věcičky od Weledy a štětec EcoTools, ten bych někdy chtěla zkusit...ale všechno je to krásné. a protože mám úchylku na kazetový motiv, tak samozřejmě obdivuju ten kazetový Moleskine <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. a sdílím na FB - https://www.facebook.com/littlegemblog :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já bych moc ráda vyzkoušela lahůdky z balíčku B. Hlavně čistící mléko od Dr. Haushky mě láká převelice. Také připojuji přání všeho krásného a inspirativního a už si jdu držet pěsti. svetpodleeveliny(snek)gmail.com. A FB lajkuju pod svým jménem...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Dandelion, takže přeji všechno nejlepší :-)
    V článečku jsem se nedočetla (nebo si nevšimla?) jestli jen to jen v rámci SK nebo i CZ :-), ale zkusím štěstíčko! Mě by se moc líbil balíček B. Proč? Strašně moc ráda bych si vyzkoušela štětec Eco Tools a ten diář, ach <3, taky by mě pak zajímalo to odličovací mléko.
    Přes GFC sleduji, a FB jsem přidala :-) lillynka69@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jej, určite platí aj pre CZ!:-) (idem to rýchlo do článku dopísať:) A ďakujem!:-))

      Odstrániť
  9. Som vo vytržení, tak krásne balíčky! Mňa určite zaujal ten Dr.Hauschka, napriek "boomu" posledných mesiacov som od tejto značky ešte nič nevyskúšala a pomaly ale isto prechádzam na krémovejšie čistenie i odličovanie (samozrejme sledujem, tuto ako Nikavero a na FB pod vlastnym menom, teda Veronika Soltesova, mail mám na blogu)
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A zdieľala som na našej Gioia di Vivere stránke, viem, že si sem akurát dovediem konkurenciu, ale tvoj blog treba ukázať svetu :) https://www.facebook.com/pages/Gioia-di-Vivere/284381755031952

      Odstrániť
  10. jee tak všechno nejlepší - posílám obejmutí! :). jinak mě se moc líbí Béčko a důvod fakt nevím :D. možná, že jakmile vidím někde nějakou tužku na oči nebo cokoliv takovýho, tak se mi to líbí (asi přestanu vymýšlet další důvody... hrozný). kaca.ziakova@seznam.cz
    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj,tak všetko najlepšie prajem !!!
    podmienky splnené ,teraz už iba čakať , či sa štastie usmeje :-) ,balíčky su zaujímavé ,viac by sa mi páčil ten druhý , najviac ma zaujal štetec Eco Tools , čistiace pleťové mlieko Dr. Hauschka ,ktoré by som chcela skúsiť,no ale všetko je zaujímavé na odskúšanie :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. O moj boze, neverim, kolko krasnych veci si sa rozhodla darovat nam z toho uzasneho balika. Si velmi stedra.

    Najviac ma zaujalo retro kakaove maslo (ved uznaj kakao + retro…), eco tools stetec, lebo takyto typ plocheho mensieho kvalitneho mi v zbierke chyba. Hauschka mlieko ani nemusim spominat a cerveny Moleskine je uz ceresnicka na torte. Takze B je moj favorit. Ale tesila by som sa aj z A-cka a granatoveho lociónu 

    A hlavne – vsetko naj k narodeninam, ja som mala v piatok a vobec ma neprekvapuje, ze si tiez blizenec – najkrajsie znamenie 
    Katka

    Sledujem ako Katarina Gubova uz dlho a mail je katarinceek@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Teda ty nás pěkně rozmazluješ :)) Taková nálož! Přiznám se, že se nemůžu rozhodnout, který balíček je hezčí. V prvním je krásný zápisník a ten červený lesk, v druhém zase jak llákadlo Ecotools a to čisticí mlékou od Hauschky... hmhmhm tak asi ten první balíček vítězí :)
    email klasika mademoiselleeem(uzenej zavináč)email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. To je ale nadílka, vybrala bych si asi B, protože má čisticí pleťové mléko od Dr. Hauschky a taky citrónový olej, protože poslední dobou mám nějakou obsesi citronem :D nikolik.v@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Takové krásné balíčky, oba ! Ale ještě více se mi líbí Balíček A, protože Moleskine je zápisník a v druhém balíčku je to diář, jinak bych nejradši vyzkoušela úplně všechno !
    evamarieliskova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ahoj krásavica :-)...všetko najkrajšie, najlepšie, najmilšie a najrozkošnejšie k tvojim narodeninám ti želám, nech máš stále takú hravú dušu a nech nás ešte dlho potešuješ svojimi písmenkami...
    No a čo by som rada vyskúšala? Asi všetko, lebo som žiaden z tých výrobkov nemala, ale asi najviac niečo od Dr.Hauschku, lebo si všetci chvália tie produkty :-)...mňa by kľudne potešilo hocičo :-)
    mail: semancova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Obe balíčky sú úžasné a vybrať si len jeden z nich je nemožné :) ale ak tak predsa len balíček B a citronový olej weleda ma presvedčili :)

    retroshanna@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Já bych brala balíček A, protože růžový tělový olej chci vyzkoušet už hodně dlouho, takže u mě jasná volba =D. Jo a ten zápisník je prostě boží =).

    izzie-blossom@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Přeju krásné narozeniny! Taky tedy zkusím štěstí, jelikož ty balíčky vypadají náramně. Líbí se mi oba dva převelice, druhý možná o fous víc, protože to odličovací mléko od pana Hauschky vypadá opravdu chutně...(ale neboj, jíst ho nebudu). Sleduji Tě přes Bloglovin a na fb jsem Tě taky lajkla, jen nevím jistě jestli Tě sleduju i přes GFC, protože jsem trochu blogové telátko a zatím jsem nepřišla na to, cože to je to GFC a kde se nachází...Měj se krásně!

    OdpovedaťOdstrániť
  20. ooo kraaaaasa chcela by som vyskúšať tie telové oleje a kakaové telové máslo :) to by bolo super ;)
    Barborqaaa1@azet.sk
    fb Barborka Perháčová
    nedá sa m i prihlásiť do gfc :( furt nejaký eror píše a niesom si istá či som pripojena (Barbora Perháčová)
    ale sledujem aj bloglovin

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Krásná giveaway!! A všechno nejlepší!!!
    Mi se líbí oba balíčky a vyzkoušet bych určitě chtěla tělové mléko Weleda Granatapfel z balíčku č. 1.
    Sleduji přes GFC jako lenushenka a na FB jako Lenushenka Scrap.
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Líbí se mi oba balíčky a nevím, na co dřív koukat. :D
    Od Lavery mám svůj první pleťový krém a jsem z něj nadšená, akorát mi přijde, že strašně rychle ubývá. Miluju vůni růži, mám parfém Roses de Chloe, používám ho denně. Už delší dobu mě láká vyzkoušet nějaké nové štětce, ale snažím se přesvědčovat, že ty, co mám, mi stačí. :)

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. sledujem a lajkujem na facebooku :)

    ja som najviac teda ocarena nekozmeticky diarom moleskine so samolepkami :P ale taktiez ma velmi laka vyskusat dr.haushka a stetec ecotools :)
    j.smatanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Všechno nejlepší ;) štědrá nadílka. Mě by potěšilo cokoli, tyto značky jsou pro mě téměř neznámé a ráda vyzkouším cokoli :)
    luckaopatrilova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Krásne narodeniny! ;)
    Ten balíček B má láka úplne najviac, veľmi rada by som vyskúšala tie výrobky weleda a páči sa mi aj tá ceruzka na oči. No a ten červený moleskine je už čerešňa na torte :)
    strawberryanna2@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. V první řadě, všechno nejlepší k narozeninám! :-)
    A balíčky jsi poskládala krásné, mně by se o fous více líbil balíček A, protože bych si moc přála ten pleťový čistící krém od Dr. Hauschky a taky to tělové mléko od Weledy. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A tradičně jsem zapomněla mail, takže Ilka01@seznam.cz :-)

      Odstrániť
  27. V prvom rade chcem povedať že som nesmierne rada že som jednoho dňa natrafila na tvoj blog a od tej doby som pravideľnou čitateľkou :) veľmi sa mi páči tvoj vkus a záľuba v sklenených fľaštičkách, touto posadnutosťou trpím aj ja :) želám tebe ale aj tvojmu blogu do budúcna všetko len to najlepšie
    Je veľmi ťažké vybrať len niekoľko produktov ktoré by ma potešili, no po dôkladnom zvažovaní som dala palec hore balíčku B, práve v ňom sa nachádza prekrásna a isto aj veľmi voňavá citrónová voda v sklenenej fľaštičke :) tak isto by som veľmi chcela vyskúšať čistiace pleťové mlieko Dr. Hauschka a to ani nehovorím ako ma oslovil umývací prášok Alva pretože si rada vyrábam vlastnú kozmetiku.
    Môj kontaktný mail je anetsparadise.blog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Ahoj, sledujem všade pod menom Katarína Kačuriková :D
    a mne sa najviac páči ten balíček B a z neho úplne všetko a je fakt ťažké vybrať, ktorý produkt najviac pretože všetky by sa mi zišli :D Ale keď už mám vybrať jeden tak Čistiace pleťové mlieko od Dr. Hauschka, pretože čistiace mlieko by sa mi zišlo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  29. A samozrejme zdieľam aj na fb stránke blogu :)
    https://www.facebook.com/MyHobbiesBeauty/posts/562188610564565

    OdpovedaťOdstrániť
  30. V prvom rade ti chcem popriať všetko len to najlepšie, hlavne nech sa ti splnia všetky sny a túžby. Ja, tvoja "zápisníková sestra" by som sa potešila balíčku číslo 2 a to hneď z dvoch dôvodov. Prvým je červený zápisníček, medzi svojimi deťmi v škole som známa tým, že som "úchyl" na zápisníky a červená je moja typická farba. Už si viem samu seba predstaviť, ako chodím po školských tmavých chodbách s týmto zápisníčkom v ruke a svojím úsmevom a pokladom pod pazuchou rozveselujeme smutné tváre a rozžiarujeme tmavé zákutia. A hneď je deň krajší. :) Druhým dôvodom je ten, že tiež rada robím radosť druhým a preto by som sa určite s kozmetikou podelila so svojou najlepšou kolegyňou a kamarátkou Katkou. Tak ešte raz všetko naj a výhre zdar! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  31. gfc ervulenka
    fb eva richterova
    ervulenka@seznam.cz
    Nejradeji bych vyzkousela diar Moleskine, vypada moc krasne a diar se vzdy hodi.

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Všetko najlepšie k narodkám prajem ♥♥♥

    Najradšej by som si priala vyhrať /BíBí/- Balíček B :)) Vyskúšať Dr.Halušku ♥ a Logonu ♥

    n.michelle.k35@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Zdielané aj na FB: (Maya Mia)
    Keďže som zabudla doplniť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Ahoj,
    nejdřív tedy všechno nejlepší k narozeninám :)))
    Tvůj blog sleduju už dlouho přes bloglovin - všechny fotky a zkrášlovadla máš vždycky hrozně roztomilé :) No a když jsem teď viděla, o co se dá soutěžit, tak sem naklikala i GFC, které jinak prostě nějak nepoužívám. Jsi opravdu velmi štědrá - takové krásné věci!!!!
    Víc mě asi zaujal balíček číslo dvě a to hlavně čistící mléko Dr. Hauschka, ale i ta jednička je absolutně bomba!!! Třeba budu mít štěstí - předevčírem jsem našla čtyřlístek :)

    GFC - tento nick, FB - Alena Pernicová, email: zakralikem@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Pozdě, ale přece... zrovna jsem otevřela jedno vychlazené frisco (však co, vypadá jako limonáda, chutná skorem jako limonáda, takže není důvod, proč by to mělo šéfům vadit, no ne?), nalila jsem si ho do jediné skleničky se stopkou, kterou jsem po osmiminutovém prohledávání všech skříněk, koutů a zákoutí ve firemní kuchyňce našla, a právě teď Ti, moje milá Dandelijon, připíjím (cink!) a celé to frisco hodlám vypít jen a jen na Tvou počest, zdraví, krásnou hlavinku plnou nápadů, dobrou náladu a pak taky trochu na nás, Tvé čtenáře, abychom tě dlouho měli (a četli a kochali se a následně tvořili a nakupovali a malovali (se). Ještě od kolegyňky vyprosím jednu červenočervenou jahůdku - hodím ji do skleničky a pak ji, samozřejmě že na Tvé zdraví, slupnu jako malinu. Ale když budeš chtít, půlku ti nechám, a o frisco se s Tebou taky podělím (a pozor - už jsi ho někdy zkoušela s rakytníkovým sirupem? ;-) Pojď, uděláme si krásný den! A k těm dvěma balíčkům, které co nevidět poputují ke dvěma šťastlivkyním...: Ty, poslyš, Dandelijonka, já vím, že balík od Lohasu byl obrovský, ale... vždyť ty ho snad celý rozdáš! Koukej si nechat taky něco pro sebe, slibuješ? ;-) Pa a pospěš, nebo to tu vypiju vážně sama... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Všetko najlepšie ka narodeninám a veľa spokojných čitateľov ti prajem. Mne sa veľmi páči balíček B - zaujal ma štetec Ecotools, Kakaové telové maslo z retroedície Logona, Krém na ruky Weleda, atď. Naozaj namakaný balíček.

    GFC : miskasiska p
    FB : Miskasiska Ppopc
    miskasiska25@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  37. dostala som sa k tvojmu blogu cez starší článok, ktorý som hľadala (domáci lip balm♥), obnovím stránku a hľa súťaž! no nezapoj sa:))
    páči sa mi balíček B - hlavne kvôli čistiacemu mlieku, ktoré som raz mala a veeeeľmi mi vyhovovalo! a aby som bola úprimná moje srdce zaplesalo, keď videlo červený diár :) tak "trocha" mám na nich slabosť :D
    Prajem k narodeninám veľa úspechov:)
    beautybyevka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Moc se mi líbí balíček A a z něj především kakaový sprcháč (miluji kakaovou parfemaci <3) a také tělové mléko od Weledy. ;)

    GFC: Elysia
    FB: Katka Kimi-chan Krchová
    E-mail: elie.krios@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Vždy jsem chtěla vyzkoušet něco od Dr. Hauschka, líbí se mi filozofie značky a složení výrobků, to samé platí u Weledy. Nejvíce mě zaujal balíček B, ale očuchala bych nejraději všechno. :D
    A přeji vše nejlepší! :-)

    shimka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Ahoj, prajem všetko len to najlepšie k narodeninkám. Ja som mala včera tak snáď sa na mňa šťastie usmeje :) . A rada by som vyskúšala úplne všetko z obidvoch balíčkov pretože tie značky mi nič nehovoria a to viac ma láka vyskúšať niečo nové ;) .
    kristine.kulikova17@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Nejvíce se mi líbí balíček A, moc se mi líbí ten lak a potěšilo by mě i to tělové mléko od Weledy :)
    karolin.uhrova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Wow tak to jsou hooodně štědré balíčky :) No je vidět že máš dobrou náladu :D Samozřejmě vše nej :) A mnoho tak skvlěých fotek,které mají nápad jako do teď musím uznat , že fotky máš fakt nápadité! To já nějak nemám tu správnou fantazii na aranžování :) No nic teď k balíčkku,zaujal mě první tedy balíček A ato hlavně kvůli čistícímu krému, chtěla bych ho vyzkoušet, jelikož mi dochází čistící gel Kivvi,který mi naprosto vyhovoval a chci si ho koupit na 99% znovu jen to jedno procento pořád pokukuje po tomhle opěvovaném čistícím krému. A pak Lavera univerzální krém, už jsem ho v dmce jednou měla téměř v košíku :D
    Jana.wertheimova@seznam.cz
    A samozřejmě sleduji i na fb.

    OdpovedaťOdstrániť
  43. tak to jsou parádní balíčky, z každého bych chtěla něco, resp. všechno :-D ale nejvíce by mě potěšilo čistící pleťové mléko od dr. hauschky (tuto kosmetiku miluji, ale mléko jsem ještě neměla tu čest vyzkoušet) a také ty zápisníky jsou strašně super, na ně mám úchylku :D
    MikulkovaVendula@seznam.cz
    a samozřejmě všechno nejlepší k narozeninám, ať se ve všem daří :)

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Mne sa najviac páči balíček B :-) najviac by ma z neho potešilo Čistiace pleťové mlieko Dr. Hauschka :D :-)
    A všetko najlepšie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  45. a zdieľala som cez FB https://www.facebook.com/ludmila.osadska

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Všechno nej k narozeninááám! Potěšil by mě balíček č.1, ale klidně i 2 :) Boxíky jsou to fakt hezké :) crazygingersdiary(zavináč)gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  47. A sdílím u sebe na blogu, v pravé liště :) Crazy ginger´s diary crazygingersdiary(zavináč)gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Všetko najlepšie ;-* Veľa ďalších čitateľov a príjemných článkov :) Teraz tiež tak trošku oslavujem, akurát som dnes zvládla štátnice a táto súťaž je krásna oslava :)
    Najviac by som chcela vyskúšať čistiaci krém od Dr. Hauschka, na večerné čistenie ako stvorený :) No a kakaový sprcháčik a červený lesk na pery tiež neurazí, takže za mňa určite prvý balík :)

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Zdieľam tu (a pripájam svoj mail - b.girethova@gmail.com) :)
    https://www.facebook.com/pages/Milovn%C3%AD%C4%8Dky-pr%C3%ADrodnej-kozmetiky/379918345412210

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Oba balíčky sú plné krásnych vecí, ťažko rozhodnúť, ktorý skôr, no prikloním sa k balíčku B a poteší ma každučký kúsok v ňom! A všetko najlepšie k narodeninám:-)
    katarina.spanova1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Najviac by ma potešil Pleťový čistiaci krém Dr. Hauschka(balíček A). Vždy som chcela niečo vyskúšať od tejto značky. Odrádza ma však cena :/ .. natalli115@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Želala by som si vyhrať balíček B, pretože už dlho chcem vyskúšať štetce od EcoTools :-)
    Všetko krásne, úžasné a rozprávkové k narodeninám zlatíčko naše :-*
    (werculka69@centrum.sk)

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Mne sa pacia oba balicky, ale z oboch by som najradsej vyskusala produkty Dr. Hauschka. Najradsej cistiaci pletovy krem v prvom balicku :) Rovnako ma velmi zaujala znacka Priti NYC, takze by som bola zvedava ako funguje ich odlakovac.
    bosiakovak@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  55. V prvom rade by som ti chcela popriat Krasne narodeniny a len to naj naj naj
    uzasne balicky je fakt tazke si vybrat, ale u mna jednoznacne vyhrava balicek B, kvoli stetcu EcoTools
    sledujem cez GFC July V aj FB July Velkova
    july.velkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  56. zaujal ma umývací prášok.ešte som o takom nepočula.a samozrejme štetec :-) takže druhý balíček.

    prajem Ti len to najlepšie k narodeninám.aby si bola vždy šťastná,usmiata a spokojná.

    driecnaslecna@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  57. Tvoje darčeky sú skutočne nádherné a nádielka je poriadne štedrá ;) oba balíčky obsahujú zaujímavé produkty, no myslím, že mne osobne by sa viac hodil balíček B ;)
    Som rada, že som takto náhodne natrafila na tvoj blog, budem sa tešiť z nových článkov, či už vyhrám alebo nie ;) ...a dodatočne krásne narodeninky ;)...
    nikola.polakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  58. To je od Tebe moc pěkné, že nás takhle rozmazluješ. :)
    Mě by od Tebe potěšilo cokoliv, protože je vidět, že daruješ věci s láskou. A o tom to celé je. :)
    Jana.Hlavonkova@seznam.cz
    Zdraví Janie

    OdpovedaťOdstrániť
  59. Sleduji přes GFC i FB :)
    Víc mě zaujal ten první balíček, láká mě totiž ten pleťový čistící krém Dr. Hauschka :)
    lucie.martinakova@email.cz

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/new-in-may-2014.html

    OdpovedaťOdstrániť
  60. Tééda krásne balíčky oba, o trošku viac ma láka B, pleťové mlieko od Hauschky, Sante jumbo ceruzka má skvelú farbu a ten štetec, ten mi okrášli zbierku Hakuro:) Inak všetky vecičky sú skvelé.
    Sledujem aj cez gfc aj fb, barbora.kollarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  61. milá Pampeliško, to je úžasná soutěž! nejdřív bych chtěla popřát všechno nejlepší k narozeninám, hodně štěstí, zdraví a lásky a hlavně ať se splní všechna tajná přání! ;) ... a který z balíčků bych si vybrala? já vůbec nevím! :D oči mi z té krásy přechází, juchám nad každým produktem, pořád srovnávám a nemůžu se rozhodnout ... takže já bych brala oba, ale ten jeden teda přenechám někomu jinému, abych nebyla hamižňák, žejo ;) přeji krásný den!

    OdpovedaťOdstrániť
  62. sdílím na mém FB profilu: https://www.facebook.com/zapiskyprolisku?fref=ts ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  63. Splňuji a ráda se zúčastím. :) Nejvíc bych si přála vyzkoušet cokoliv od Dr. Hauschka, musí to být něco opravdu skvělého, když se o tom hodně "mluví". :) Nebo i štětce ecotools bych strašně chtěla zkusit. :)

    runa.ars@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Sdílím zde: https://www.facebook.com/mitinka/posts/10201756387902470 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  65. Připadám si trochu trapně, že jsem sem přišla až z odkazu na tuhle soutěž, ale však co, ono to nakonec nevadí. :) I tak se mi tu líbí. Takže sleduji a těším se na články. ;)
    Víc by se mi líbil první balíček, protože mě celkově jeho obsah víc zajímá, krásný zápisníček, čistící krém od Hauschky, a moc ráda bych vyzkoušela i rhassoul, protože zní moc zajímavě, ale zatím jsem neměla odvahu ho sama koupit. :)
    A samozřejmě, všechno nejlepší k narozeninám. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  66. Mňa viac zaujal baliček B,chcela by som vyskušať kakaove telove maslo od Logony a citronovy telovy olej Weleda. Kozmetiku weleda mam velmi rada,som s nimi spokojna. Mam doma zopar výrobkov a chcem vyskušať aj dalšie. Sledujem ta cez FB aj GFC,email henrieta.lesnakova@gmail.com.

    OdpovedaťOdstrániť
  67. Komentářů je tu nepřeberně, ale taktéž se připojím :) v prvé řadě vše nejlepší k narozeninám a velké poděkování za stědrost, s kterou se chceš rodělit o ty úžasné přípravky s námi dalšími milovnicemi bio kosmetiky :) Balíčky jsou krásné a plně "nadupané" oba, u mě však vyhrává balíček "A" neboť mě moc láká čistící pleťový krém od Dr. Hauschky, který je můj víc než oblíbený neboť moji pleť hýčká a taktéž zápisník s motivem kazety, protože tyto malé zapisníčky sbírám a každý rok je plním zážitky z cest, abych mohla po letech vzpomínat, kde jsem byla a co jsem tam zažila (přeci jen paměť nemám jako slon) :D Nesmím zapomenout ani na lak na nehty, už dlouho toužím vyzkoušet nějaký kvalitní, který bude mým nehtíkům slušet a musím říct, že na stříbrné si letos tak trochu ujíždím :) Snad se na mě usměje štěstí...P.S. Blog je moc fajn, nevím o něm moc dlouho, zatím jsem začátečník, ale baví mě a překypuje dobrými tipy :) Můj email je anna_benesova@atlas.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  68. Bože to je slast pro oči!
    Brousím si zuby na čistící krém od Hauschky.
    Ráda bych očuchala kakaový sprcháč od Logony a tělové mléko od Weledy.
    No a ten kazetový zápisník snad ani nepotřebuje komentář.
    Já jsem malá školačka, chtěla bych jít do ,,áčka".
    Pá.
    deeczko@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  69. Na tuto sutaz som sa fakt tesila a teraz sa jej nemozem zucastnit, pretoze podmienkou je lajk na facebooku? Ja ten sprosty facebook nepouzivam a preto sa nemozem zucastnit? Som fakt sklamana a smutna.
    Ale prajem ti vsetko najlepsie k narodeninam.

    OdpovedaťOdstrániť
  70. Přeji krásné narozeninky, hodně štěstí, zdraví a radosti! :) Úplně rozumím Tvé narozeninové natěšenosti, taky vždycky trpím takovou tou poblázněnou rozverností, hihi a čeká mě to za pár dní. ;)
    Balíčky jsou super, těžká volba, ale když to musí být, volím balíček A, moc by mě potěšil. Nejvíc mě zaujal kakaový sprcháček, krémíky, lesk na rty, krásný zápisník a rozhodně i všechno ostatní. Značku Dr. Hauschka bych tááák chtěla mít... :)
    Sleduji GFC i FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  71. Ahoj přeji ti krásný den a hodně štěstíčka k narozeninám. Soutěž je krásná a vyvedená, tak vyzkouším štěstí :)
    v balíčcích mě hodně zaujala Himalájska koupelová sůl Purity Vision a růžový tělový olej od Weeledy :)) mmm pěkné věcičky :)))

    U mě na blogu je konečně nový článek o Dermathermu tak jestli tě zajímá tak koukni :))

    OdpovedaťOdstrániť
  72. Krásne narodeniny, milá Dandelijon! Wow, to je ale množstvo neprebádaných vecičiek, to musí byť radosť otvárať ich, rozbaľovať, ovoniavať, hrať sa s nimi… Mňa tam úplne najviac zaujali diáriky Moleskine (som diáriková úchyláčka), štetec Eco Tools, čistiace prášky a ten nádherný retrokrémik weleda. Je taký ňuňuňu.

    OdpovedaťOdstrániť
  73. Prajem dodatočne všetko len to naj k narodeninam. To su krásne darčeky, ale najviac ma zaujal ten červený diár v druhom balíčku....ale všetko by som rada vyskúšala.....

    OdpovedaťOdstrániť
  74. Dodatečně přeji vše nejlepší! Oba balíčky vypadají úžasně, ovšem Béčko mě zaujalo více a to hlavně kvůli čistìcímu mléku Dr. Hauschka. A diářek s lepítkama, uaaaa :)
    deniskaa.05@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  75. V prvom rade dodatocne vsetko najlepsie
    GFC Aelin
    mne sa najviac paci balicek B a z neho proste vsetko, ale hlavne ma zaujima Sante lak a ceruzka vyzeraju absolutne bozsky, a cerveny diar hmm KRASA balicek je proste dokonalost sama o sebe
    monikabullova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  76. Ahoj v první řadě přeji dodatečně všechno nejlepší ! GFC jako Monika Zajícová, na fb jako Monča Zajícová A balíček se mi líbí nejvíce asi B a nejvíce se mi líbí čísticí pletové mléko od Dr. Hauschka, štětec Eco Tools a ten diář se mi také moc líbí třeba se postesti email zajicova92@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  77. Ahoj :) dúfam, že si mala krásne narodeniny :)
    a čo by ma najviac potešilo? ťažka otázka :D neviem sa rozhodnúť ani medzi balíčkami, sú rozdelené naozaj super :) a dokonca hauschka produkt v každom! hauschka je proste super a práve kvôli nej o kúsiček viac vyhráva balíček B pretože veľmi rada by som vyskúšala ich mlieko :) a štetec ecotools vyzerá tiež úplne super :)

    email: kbprincess3@gmail.com
    gfc: Katarína B

    a zdieľam aj na fb: https://www.facebook.com/profile.php?id=100005280679140

    OdpovedaťOdstrániť
  78. Ahoj, pridávam komentár za zdieľanie na FB: https://www.facebook.com/katarina.kacurikova
    katarina.kacurikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  79. Milá Dandelijonko, se zpožděním posílám pac a pusu k narozeninám a doufám, že se ti splní každý den minimálně tři přání! Poněvadž jedno je pro takovou milou osobu moc málo :-)) a taky přeju, ať je tenhle pěkňučký blog čím dál hravější a ať jsou fotečky pořád tak pěkné na dívání :-)

    Balíčky máš vybrané oba moc lákavě! Těžko vybírat :-) z prvního by mě ale hrozně moc lákala flaštička s růžovým olejem a Lavera krém a Dr. Hauschka čistící krém a... asi zbytek věcí taktéž :-)

    Měj se moc krásně! :-*

    Bebe
    bebe@ruzovychroust.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  80. Oba balíčky vypadají super, ale u mě vyhrává balíček A :)
    bianca7@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  81. Zdravím Tě a přeju krásné narozeniny :)
    To je hodně štědrá GA! :) Popravdě se neumím vůbec rozhodnout, který balíček by mě potěšil víc... myslím, že oba stejně. Takže bych se případně přizpůsobila druhému vítězi :)

    L.

    nefertiri12@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  82. Zdravím! ;)
    Těžké to dilema! Asi balíček A, protože čistící krém od Hauschky je úplně nej věc. :)
    Zuza

    vysmatejsysel@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  83. A druhý komentář za sdílení...
    https://www.facebook.com/lucsvob/posts/10201759281654519

    OdpovedaťOdstrániť
  84. Ja neviem :/ stále neviem ktorý balíček :D ... rada by som vykúšala niečo od Dr. haushka lebo som ešte nemala to šťastie stretnúť sa s touto kozmetikou. No a keď tak rozmýšľam ani s Ecotools takže balíček B :)
    andreazuravcikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  85. Nejvíce mne zaujalo asi čistící pleťové mléko od Dr. Hauschka,nikdy jsem tuto kometiku ještě nevyzkoušela a jako daší mě láká štěteček,kterých není nikdy dost :)
    gfc i fb-Jana Svobodová
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  86. Přeju všechno nejlepší k narozeninám a úplně koukám, jaké krásné balíčky jsi nachystala. To se jen tak nevidí:-) Víc se mi asi líbí balíček A, ale zaujalo mě všechno, protože jsem ještě nikdy nevyzkoušela nic od Dr. Hauschka ani Weledy. Takže jsem zvědavá tak nějak na vše:-)
    naffka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  87. V prvom rade vsetko najlepsie k narodeninam, no a v druhom na tvoju rozdavacku nemam slov, krasa!!! Mne by sa pacil balicek B, chcela by som nieco vyskusat od Dr. Hauschka,,, este som nic z tejto znacky neskusala.
    Sledujem tvoj blog a dala som lajk aj na FB :)

    petra.kuklova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  88. Krásné narozeninky!!! Já bych určo teda ráda vyzkoušela Dr. Hauschku, když ho máš tolik ráda:-) a možná i Weledu, protože tu jsem taky vlastně ještě nezkoušla, i když je daleko dostupnější...
    fijalova.kfjetina@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  89. Ahoj, mne sa najviac pozdáva balíček B, a v ňom zápisníček a citrónový olej Weleda v handmade fľaštičke :)
    artik.zuzka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  90. Pripravene baličky sú naozaj veľkým prekvapením. Keď sa na to pozriem ani neviem čím sa skôr nadchnúť a k tomu všetkému povestné diáre Moleskine. Zaujali ma ale aj výrobky Dr Hauschka o ktorých je stále viac a viac všade počuť. Vybrať si je skoro nemožné no asi viac sa mi páči balíček B pre červený diár s nálepkami ktoré sa mi zdajú ako zábavná myšlienka :D
    j.dankova91@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  91. Velmi rada chodievam na tento blog, vzdy mi spravi obrovsku radost, lebo je cely krasny. A ak aj mam zly den, staci prist sem a hned je to fuc :-) Prajem vsetko najlepsie, a do buducna nadalej taketo krasne clanky a fotky. Balicky su super oba, ale cislo 2 asi viac :-) jana.parimuchova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  92. Sleduju a lajkuju:)
    Je hrozně hezké, že se se svými čtenáři chceš takhle podělit. Toho si moc cením a tvůj blog mám více a více ráda s každou krásnou fotkou.
    Líbí se mi oba balíčky hrozně moc, a jen nepatrně to vyhrává balíček B kvůli rudému Moleskinu:)
    Hrozně ráda bych vyzkoušela něco od Dr. Hauschky a taky se mi líbí ten prášek Alva a čokoládové řady jsou moje oblíbené kvůli vůni, takže i ta limitovaná edice vypadá dokonale.

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  93. A ještě sdílím na svém FB: https://www.facebook.com/anezka.polakova.18

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  94. V prvom balicku sa mi pci balzam na pery a ruzovy telovy olej a v druhom maska lak na nechty, diar.maslo a urcite stetec :)
    daska8@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  95. a zdielam tu : https://www.facebook.com/daska.melosova

    OdpovedaťOdstrániť
  96. Přeji krásné narozeniny, hodně štěstíčka, zdravíčka! :)
    Krásné výrobky, balíčky jsou opravdu nadupané. :) Raději bych balíček B, protože mě tam moc zaujalo čistící pleťové mléko, stále hledám to pravé, co by mi vyhovovalo, takže bych ho určitě ráda ozkoušela! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  97. Všetko Najlepšie k narodkám hlavne ! ;) Tak láka má balíček B kvôli tomu žeee...je tam čistiace mlieko od Dr.Hauschka (ešte som nič od tejto značky nemala a tak strašne chcem skúsiť ;)) Krém na ruky od Weledy pretož je z granátovým jabkom a ja ho mám moc rada :D ..a ešte štetec na oči ..kedže od Ecotools nič nemám rada by som vyskúšala a ...štetec sa proste nestratí :) a ešte by som rada ovoňala tie prúžky haha :D...E-mail: theresahoran1d@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  98. https://www.facebook.com/theresahoranworld/posts/248933358629578 A ešte som to zdieľala na mojej fanpage ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  99. Teda, oba balíčky jsou skvělé, ten čokoládový sprcháč musí být super, štětec na oči bych taky brala a ty odlakovací ubrousky vypadají taky zajímavě, tak já nevím, tak asi balíček č.2 :)
    janca-777@seznam.cz
    GFC Cosmetics and me a FB Janča Holoubková
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  100. +Sdílím zde:
    https://www.facebook.com/MsJanik?ref=bookmarks

    OdpovedaťOdstrániť
  101. Páči sa mi balíček B, pretože nič z toho som ešte v živote nemala :D A ja som taká testovačka :) Že všetko by som chcela skúsiť.
    GFC: Veronika Hajtmánková
    FB: Veronika Nikkie Hajtmánková
    nikkienka@gmail.com

    S pozdravom
    Nikkienka z !Between us girls

    OdpovedaťOdstrániť
  102. všetko najlepšie prajem :) ja by som rada vyskúšala Bčko , pretože mám veľkú obľubu v štetcoch a o ecotools by som mala zaujem :) rozhodovanie bolo ale dosť ťažké , lebo ten zápisník v áčku je neskutočný :) ale v bečku zvytazila ceruzka sante <3
    sledujem tuto cez tento účet a na fb Nikola Benková
    n.princess@azet.sk



    www.sweetlollipopqueen.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  103. a zdieľam tuto :) je to moja stránka
    https://www.facebook.com/pages/Giveaway-SKCZ/723421241025612

    OdpovedaťOdstrániť
  104. FB Kajuš Zámečníková
    GFC Caroline
    kajush.01@centrum.cz
    Celkově mě hodně zaujal balíček B :) Z toho by mě lákalo vyzkoušet každý produkt :)

    OdpovedaťOdstrániť
  105. Předně bych ti chtěla dodatečně popřát k narozeninám všechno nejlepší, hodně štětsá, pevné zdraví a velkou spostu lásky :) Balíčky jsou oba nádherné a přiznám se, že je moc těžké si vybrat, strašně ráda bych vyzkoušela odlakovací ubrousek, protože na tuto značku mám spadeno již delší dobu a poté mě velmi láká čistící krém od Dr. Hauschky...

    OdpovedaťOdstrániť
  106. GFC: dominnica l
    FB: Mima Lauková

    Viac sa mi zapáčil balíček B,z ktorého ma lákajú naozaj všetky produkty,takže si neviem vybrať len jeden :)

    OdpovedaťOdstrániť
  107. GFC: Monika, FB: Monika Škvoráková
    monikaskvorakova@gmail.com
    najviac by som chcela vyskúšať kozmetiku od dr. Hauschka

    OdpovedaťOdstrániť
  108. no jednoznačne som za Balíček č. 2 - skvelé vecičky si tam nabalila . Ja som večná diaristka, ktorá by si ich nakúpila kopu, a potom ma problém si do neho niečo zapísať - lebo zabudnem :D ale tento som si už obzerala so samolepkami ô šikovné. No a to nie je jediné čo sa mi tam ľúbi. Eco Tools, tak to bez rečí, kozmeticka hubka a prirodna kozmetika - no och :) a čo ešte - jooj je tam toho tak veľa - všetko sa mi páči a preto chcem tento balíček vyhrať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  109. Cokoli od Dr. Hauschka, už dlouho chci od téhle značky něco vyzkoušet, ale zatím jsem se k ničemu nerozhodla. Takže ten čistící krém neebo to mléko by mě fakt potěšilo. I ostatní věci jsou super, já jsem pro zkoušení všeho nového.
    krikym@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  110. V těch dvou balíčcích je snad všechno skvělé!:) Rozhodla jsem se začít používat čistě přírodní kosmetiku, založila jsem si teď nově blog (bezchemie.blogspot.cz) - ale teprve na něm pracuju ;) a pořídila si čistící krém od Dr. Hauschka a pleťové tonikum. Nejvíce se mi z balíčků líbí čistící pleťové mléko od Dr.Hauschky, protože je mi tato značka velmi sympatická a péče o pleť s ní je takový malý voňavý rituál :) Takže bych ráda svou sadu od Dr. Hauschky rozšířila:) Ale mám ráda i třeba Moleskine, ten červený diář jsem už párkrát měla a je skvělý. A taky bych moc ráda vyzkoušela ty laky od Sante, protože jsem jednu dobu byla úplný blázen do laků a mám doma děsnou spoustu laků.. a teď když chci přejít na přírodní kosmetiku, tak bych ráda zkusila i nějaký přírodnější :)

    novyden@gmail.com

    na FB: Den Pastelka Fialová

    OdpovedaťOdstrániť
  111. A sdílím i na fb (Den Pastelka Fialová), tak dávám ještě jeden komentář :)

    OdpovedaťOdstrániť
  112. gfc: ivisan
    fb: Ivi San
    ivisandali@gmail.com

    Velmi těžké rozhodování :). Osobně nemám zkušenost se žádným výrobkem ani z jednoho balíčku. Láká mne vyzkoušet tyto pro mne novinky :).

    OdpovedaťOdstrániť
  113. + sdílím na fb: https://www.facebook.com/ivi.san.5
    ivisandali@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  114. Milá krásko,
    nooo tak tady se naděluje? a tady se naděluje ve velkém?? a tady se nadělují samé skvosty! nevím, který balíček je vlastně lepší, protože oba jsou plné pokladů, které nutně potřebuji.-))))
    Miluji Dr.Hauschku, otevřeli u nás kosmetický salon, takže i na kosmetiku chodím a nechávám se hýčkat právě jeho poklady.... nádherný je i štěteček...nádherný je vlastně od A do Z vše, stejně tak jako tvůj blog:-)
    Nesmím ale také zapomenou na přání všeho milého, vzácného a krásného k tvým narozeninám! At každý den stojí za to!
    můj email belladreams@seznam.cz
    na FB potvrzeno, sdíleno.-)
    Ted už jen mnoho štěstí
    Krásné letní dny! Andy

    OdpovedaťOdstrániť
  115. viacej sa i paci balicek A, a najradsej by som vyskusala himalajsku sol
    janka.adamcikova@gmail.com
    sledujem cez GFC a FB

    OdpovedaťOdstrániť
  116. Tak v prvom rade všetko najsamlepšie k sviatku!
    toto su udaje o mne, dufam ze som splnila vsetky predpoklady zapojit sa do sutaze ;)
    gfc: lenka k.
    fb: lenka kozon
    lenka.kozon@yahoo.fr

    Najviac by ma potesil balicek c.1, kvoli krasnemu zapisniku, lebo dosiel mi dennik kde si pisem vsetky myslienky, basnicky a veci co treba spravit, taky moj maly vesmir :) aaa taktiez by ma potesila nova este nevyskusana kozmetika :) :)
    ak aj nevyhram tak prajem vsetko dobre!
    S priatelskym pozdravom Lenka K.

    OdpovedaťOdstrániť
  117. Fíha, máš môj obdiv za výhru v Lohase! :) Účasť v tejto giveaway nemôžem zmeškať, pretoŽe obidva balíčky sú naozaj úžasné - som celkom zaŤažená na Hauschku a Weledu. Prednosť by som však dala balíku A, pretože je tam viacero vecí podľa môjho gusta - ružový olej, granátové telové mlieko aj červený lesk od Logony aj výrobky od Hauschku.

    Rada ťeba aj všetkých čitateľov uvítam aj na mojom blogu. www.beautykutik.blogspot.sk :)

    (mail: beautykutik(at)gmail.com).

    OdpovedaťOdstrániť
  118. Je tak ťažké povedať, čo by človek najradšej vyskúšal, keď všetky vecičky sú tak prekrásne. Ale aby to nebolo všetko len o kozmetike, mňa by najviac potešil z balíčku B diárik, nakoľko môj život je jeden veľký chaos a už strašne strašne dávno som si sľúbila, že sa naučím fungovať s diárom! Doteraz sa mi to nepodarilo a za vinu to dávam práve faktu, že ma moje diáre nikdy moc nebavili. Avšak tento krásne červený kúsok by som vyťahovala tak často, ako by sa len dalo, pretože môcť sa ním pokochať musí byť vážne báječné. :-)
    Sledujem ako Zuzana Stanko
    www.sueandcolours.blogspot.sk
    sueandcolours@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  119. áhoj,v prvom rade Ti prajem len to najlepsie k narodkám :)
    sa priznam fakt nahodou som prave dneska natrafila na tvoj blog.rozhodne budem sledovat vyzera zaujimavo a hlavne náučne.sutaz je ohromna rovnako aj ceny.tazko sa da vybrat ale v mojom pripade by to bol skor balicek A.velmi ma zaujal Kelímok Rhassoul umývacieho prášku Alva pre výrobu vlastného čistiaceho krému,este som o tom ani nepocula,preto by som sa s tym rada zoznamila :)
    moj mail nicole003@orangemail.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  120. Milá Dandelijonko,
    připravila si pro nás přenádherné věci, jen co je pravda! Jsi si jistá, že si to zasloužíme? :) Za všechny Ti slibuji, že krásné věcičky budou náležitě využity a výherkyně se z nich budou ještě dlouho radovat!

    Za sebe bych po těžkém rozhodování upřednostnila druhý balíček, kvůli citrónovému oleji a štětečku.

    Zdraví Ivet
    nakafickosivet@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  121. že som si toto skôr nevšimla....pre štátnice som zanedbala sledovanie :) ale ešte stíham :)
    O čo neskoršie, o to srdečnejšie prajem v prvom rade všetko najlepšie k narodeninám...hlavne veľa spokojných fanúšikov :)
    z balíčkov by ma naozaj potešilo hocičo...veľmi rada vyhrávam a skúšam všelijaké novinky :) Ale ak by som si mala vybrať, tak ma celkom láka pleťová maska Lavera a štetček na oči:)

    OdpovedaťOdstrániť
  122. a samozrejme aj zdieľam na :
    https://www.facebook.com/veronika.kocurisinova?ref=tn_tnmn

    mail: veronikakocurisinova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  123. najradšej by som vyskúšala krém na ruky granátové jablko do Weledy lebo sa mi veľmi páč vôňa granátových jabĺk :) lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  124. Ahojky, moc Ti děkuju za tento Tvůj blog, protože obsahuje mnoho milých slov, a i když je určen všem a ne jen jednomu člověku, tak já mám při jeho čtení pocit - jako by se spolu bavily dvě dobré kamarádky. Sleduju Tvůj blog jako LuSe a můj e-mail je: Lucie.Sezemska@seznam.cz
    Líbí se mi více balíček B a z něj nejvíce kelímek Rhassoul a Tebou dělaná Handmade fľaštička (a už se dlouho těším, až vyzkouším značku Rolland Bio3T), protože se jedná o věci, které jsou dělané s láskou rukami a srdcem - a právě obojí jsem měla nedávno bohužel zlomené - nešťastně prsteníček i srdce. Ráda bych ale pozitivně čerpala inspiraci od Tebe a předávala ji dále lidem kolem sebe, a to nejen svým nejbližším, kteří mi byli v poslední době oporou. Ještě jednou děkuju za všechny za čas, který trávíš tvorbou tohoto blogu, protože to má skutečně smysl. Lucka

    OdpovedaťOdstrániť
  125. Bože, to mi vyrazilo dech!! Hrozně děkuju:))

    OdpovedaťOdstrániť

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...