pondelok 21. júla 2014

Láska medzi kvapkami melónového dažďa

Pripravte si dáždniky, bude pršať melónový dážď. Ten najsladší a najletnejší z letných. Ružový, šťavnatý, voňavý. A osviežujúci.


Ja ale namiesto dáždnika pootvorím svoju kozmetickú taštičku, nech mi do nej poriadne z tej sladkej šťavy naprší. Nechám do nej spadnúť celý melónový oblak (na ktorom sa každé leto vznášam). Tá vôňa, tá chuť... Ten letný pocit. Pravý a nefalšovaný. Chuť vody, chuť cukru, chuť ovocia... Chuť vybehnúť von v melónových šatách a ochladiť si nohy v studenom jazere. Dokonalé.


Keď prší taký melónový dážď, domov si prinášam všetko, na čo kvapla čo i len jediná melónová kvapka. Nič mi neunikne. Ľahko ich všetkých spoznám podľa ružovo-zelených obalov (a, bohužiaľ, aj podľa limitovaného množstva, v akom sa dajú nájsť). Voňavý sprej a chladivý balzam na nohy, pleťová maska, viacúčelový krém - tí všetci sú toho ružovo-zeleným dôkazom.


Dôkazom, že kto má rád melóny (ja), najradšej by sa v ich šťave kúpal. A tak si do kúpeľne prinášam ružový, cukrovo sladký sprchový gél Balea a zelenkavý (menej sladko, menej po melóne a viac po aloe voňajúci) sprcháč od Oriflame. To bude hotová melónová sprcha. Kúpeľňa sa na pár minút rozvonia a v predstavách premení na kúpalisko zaliate slnkom, na bazén, v ktorom sa môžete príjemne osviežiť, na chladivú mestskú fontánu, pod ktorou prebiehate s mesiačikom uotrmelónu v ruke...

Na tej ruke budete mať, samozrejme, nechty nalakované melónovým lakom. Napríklad šťavnatou (a žhavou) novinkou od Oriflame (...zdá sa mi to alebo aj vo Švédsku tak milujú melóny?...;-) v krásnom letne pastelovom odtieni Pink Watermelon. ♥

No a keď ten mesiačik (dva, tri...?) melónu zjete, budete mať pery šťavnaté a sladké (akoby ste práve použili nové Labello).

V ústach chuť ovocného cukru (alebo chuť melónových Orbitiek, ktoré mi občas /keď ňou veľmi zatrasiem alebo má myš chuť na žuvku/ vypadnú z malej plechovej žuvačkokrabičky). Mentol nám veľmi nechutí, a tak sme už - ja a myš - roky verné melónu.

Chceme sa v ňom kúpať, chceme ho jesť, chceme ním voňať. Pátrame, hľadáme, objavujeme a skúšame, sprejujeme a ovoniavame všetko, kde je melón ukrytý. Čo i len kvapka (ako som hovorila). Interiér z času na čas rozvoniavame melónovo-dulovým sprejom od Alverde a s vôňou od Essence sa vydávame na pravú prechádzku v letnom (melónovo-morskom) daždi...

V ušiach malé melónové náušničky (a šum mora), v priesvitnej taštičke všetko potrebné. Už mi asi naozaj chýbajú len tie melónové šaty. Kto o nejakých vie, nech, prosím, poradí. Budem čakať na adrese: dandelijon_milujemmelony_a bodka. SK ;-)


24 komentárov:

  1. Jeejda, tak toto je skutočne okulahodiaci post :)
    A už aj slečna Pampeliška má svoju vysnívanú melónovú taštičku! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ale to sa nepočíta!:D O tej tvojej stále snívam melónové sny;-). A viem, dobre ja viem, že slečna Bernadettová má aj famóznu melóniu kabelku♥, h(&)mmm.... ;-)) Proste - celá by si sa mi do článku hodila... :-* (žmurk) ;-)

      Odstrániť
  2. Och mňam, toto znie tak chutne a šťavnato, ako ten melón, čo som jedla včera na večeru :) Odkiaľ je tá chutná melónová taštička? :) Alebo radšej všetko nahádzať do melónovej kabelky ? :) A k nej som veru videla aj melónové šaty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ó, aj šatičky, aj kabelku si mi našla a ešte aj melóny bývajú u vás na večeru? S tebou sa oplatí byť kamoška!;-) ♥ Melónová taštička (toho času kozmetická, pôvodne určená vraj na mokré plavky a medzičasom pretvorená na kabelku na retiazke:-), je /teda bola/ - neuhádneš - z Oriflejmu. Oni sú tými melónmi snáď posadnutí alebo čo... to svet nevidel.;-))
      P.S.: U nás bude melón zajtra na raňajky, kúsok ti odložím. ;-)

      Odstrániť
    2. Škoda len, že tá melónová kabelka je vypredaná :) Aj som rozmýšľala, či tá tvoja taštička nie je z Oriflame, keď máš toľko melónov od nich, asi by som mala občas pozrieť na ich katalóg :)
      Na raňajky sa teda stavím a zoberiem so sebou aj Aďu (Dadu), a kľudne zjem aj jej porciu, keď sa tvári, že melóny nerada :D Alebo ju to naučíme? :)

      Odstrániť
    3. Sounds like a plan!;-) Perfektné, naučíme! Nám a melónu proste neodolá.;-) ...jedine, žeby hej... ale takú možnosť nepripúšťam. :P

      Odstrániť
  3. Melónové Labello a Alverde sprej musím mať ! :) Ďakujem ti za úžasné tipy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty si zlato, nemáš vôbec zač! Melónové Labello, to je jasná nutnosť v každej letnej kabelke;-) a keby som vedela, išli by sme po jeho stopách spolu (v drogériach sa predo mnou totiž asi schovávalo; a nakoniec som ho ulovila až v Tescu;-). No a sprej pre toto leto vyrobilo Alverde v kombinácii melón-uhorka, ale myslím/verím, že bude rovnako mňam ako tento (asi si to pôjdem zajtra overiť do DM...;-).

      Odstrániť
  4. Jeeeeeeej to je úplne nádherné úžasné prekrásne, farebné, veselé, proste celá ty! :)) Všetky fotky ♥ ale tá prvá taštičková je naj! Taštička je úplne na zjedenie a predstav si, že už som bola v 3 DMkách a nikde nemajú melónový sprej, mám síce dva pomarančové ale CHCEEEM aj tento :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Ani odpoveď sa mi nedarí napísať, ako nadskakujem od smiechu na stoličke!;-) Taký šťavnatý a sladký komentár pod melónovým článkom, to je úžas úžasný (a tí dvaja k sebe tuším perfektne pasujú;-), ďakujem dárlink!♥ Ale nikdy si neodpustím, že ťa takto po DMkách preháňam (minule to boli sovy, teraz melóny...;-). Ujuj, keďže sprejík je ešte z minulej melónovej sezóny, už po ňom asi nebude ani stopy, ani kvapky... ale aktuálne má Alverde v ponuke jeden zelený (v kombinácii watermelon-uhorka), tak dúfam, že zavonia!:-) :-**

      Odstrániť
    2. :DDD milááááčik, nepreháňaš, ja som DMkový závislák :D (a chudák moje dieťa to musí absolvovať so mnou :DD) aháá, ja som si ho teda pomýlila s tým zeleným, no ale ani ten nikde nemajú, potvory! :) Nie žeby bol ten pomarančový zlý (veď preto mám 2 ks), ale melón je melón.. a vieš čo práve raňajkujem? Áno, melón + coffee, snáď sa z toho nepoto :D

      Odstrániť
    3. No teda! Ten drobec sa má!:D Okamžite sa idem schovať k nemu do kočíku, ak nás budeš voziť po drogériach;-)). A určite nájdeme aj melónový sprej! Počkaj keď tam prídem so svojou melónovou výbavou, zavonia to a sám mi skočí do melónovej taštičky (a náruče;-). No a potom, potom si zájdeme na kávičku (ale radšej bez melónu). :D ;-)

      Odstrániť
  5. Já ho také chci, tedy ty tvoje tipy a články, to jsou srdcovky :-) O melounových šatech zatím nevím ani já, ani gůgl :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten gúgl je teda pekná potvora, akoby nečítal môj článok a nevidel na vlastné vševidiace oči, ako nutne tie melónové šaty potrebujem. ;-) Tak si zatiaľ vystačím s tým všetkým ostatným (melónovým) a budem dúfať, že keď najbližšie nejaký melón rozkrojím, vypadnú z neho dokonalé ružovo-zelené šaty...;-) A pre teba jeden (teda vlastne nejeden;-) melónový sprej. ♥ Jaj, už sa teším!:-)

      Odstrániť
  6. Nemám rada melón, ale len pre jeho konzistenciu (veď je ako mokrá špongia! :D), melónovú chuť či vôňu milujem! (Pri čom netvrdím, že to nie je kvapku divné. :D) Milujem melónovú zmrzlinu, spomínané melónové žuvky a veru by som si mala zadovážiť aj nejakú tú melónovú kozmetiku! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chudáčik melónik, ten si vyslúžil prirovnanie:D, a to som už BeastLovesBeauty pozvala na melónové raňajky... tak teraz neviem, či príde...;-)) Ale - ak prídeš aj ty a prinesieš trochu z tej melónovej zmrzky, sľubujem, že ti požičiam svoju melónovú kozmetiku;-). Aj o žuvky sa podelím, lebo: melónovéžuvky forever.♥ :P

      Odstrániť
  7. Sprej od Alverde je úžasný!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moja milá Romča, presne na takéto potvrdenie mojich slov som čakala (aby ma totiž nemohol nikto upodozrievať zo (zjavnej) závislosti a s tým spojenej bezhlavej melónovej neobjektívnosti;-). Takto je ale všetko potvrdené a ak dovolíš, budem ťa v prípade potreby citovať. ;-) :-*

      Odstrániť
    2. Pokojne ma cituj :D Inak o závislostiach by sme sa mohli dlho predlho rozprávať. Ja mám docela viditelnú závislosť na Alverde produktoch hihi... :)

      Odstrániť
    3. Ej, taká Alverde závislosť sa mi nanajvýš pozdáva (a čím ďalej, tým viac sa začína prejavovať aj u mňa. Čo s tým budeme robiť?... ;-) Ahá, už viem, pôjdeme do Dé-eM a kúpime si nejaký ďalší voňavý kus. Parádna liečba!;-) A sme v tom spolu. Romči, odteraz si moja kamarátka do (melónového) dažďa. :-))

      Odstrániť
  8. Ach, melónový dážď! Ten by mohol pršať celé leto a aj trocha dlhšie. Mne ho tento rok supluje alverďácky sprejík, za ktorým som cestovala do ďalekého sveta, ale už sa spolu nejakú tú dobu priatelíme. A vieš čo, Dandelijon? Ty máš vlastne veľké šťastie, že si svoje melóniky môžeš takto mojkať. Ja by som si chcela spraviť letnú zbierku nektarinkových zlatíčok, no ale nájdi niečo s nektarinkou v obchode... Kto poradí mne? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ujujuj, nektarinková kozmetika, to sa veru len tak nevidí, pomôžte, kto môžete! ;-) Aknelka drahá, vyrazíme na trh a kúpime aspoň dve kilá nektariniek, čo ty na to? Odštavíme ich a nalejeme do sprcháčov a šampónov, sklenených flakónov a fľaštičiek. A bude. To by bolo, aby sme si my dve neporadili (a nepochutili si na nielen-kozmetických-dobrotkách).♥ :-)

      Odstrániť
    2. http://cz.oriflame.com/search/index.jhtml?type=products&searchValue=Pure%20Nature%20Pear%20 ..věděla jsem, že mi rukama něco s nektarinkou prošlo, ale nemohla jsem si zaboha vzpomenout co :D celá sada byla za 129,- teď je to o dost horší, ale produkty hezky voní, tak třeba ten odličovač, pokud máš nektarinku fakt ráda :)

      Odstrániť
    3. Barči, no téda, ty si poklad, ďakujem aj za Aknelku a za skvelý, voňavý tip!:-) Tomu sa hovorí: dobrá nektarinková rada nad zlato;-). Zlatá si!♥

      Odstrániť

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...