pondelok 3. novembra 2014

...a poklady stále pribúdajú

Okolo môjho stola to žije. Aj na ňom, kam pribúdajú nové knižky, tiene, mejkapy; aj pod ním, kam schovávam (nové) laky na nechty; aj za ním na parapete, kam ukladám rôzne malé i veľké, kozmetické aj nekozmetické, staré aj nové poklady. Lebo poklady skrátka pribúdajú (našťastie) neustále. Nákupy, darčeky, výhry, dobrotky na testovanie. A o nich všetkých to dnes bude.


Napríklad týchto bielo-ružovo-bronzových fešákov som si vysúťažila (alebo vyčlánkovala?) svojím prázdninovým letným blues na kosmetikevelkoobchod.cz v ich letnej blogerskej výzve (a skákala vďaka tomu tri metre vysoko:-). Moja zlatokvetinková manikúra s lakom (a fóliami) Ciaté ma dostala do finálovej článkovej trojky a ja som si tak mohla vybrať z ich úžasnej (a štedrej) ponuky tri produkty podľa vlastného výberu. Skrátka dokonalá situácia.;-) Túlala som sa po kozmetickom veľkoobchode, túlala... vyberala, obzerala, rozhodovala sa... a nakoniec srdce najviac zapišťalo po tejto neutrálne-sviežej paletke Rollergirl od Urban Decay (v ktorej sa ukrýva aj skvelá ceruzka na oči v krásnom odtieni Whiskey, a ku ktorej patrí aj ten maličký ružovučký lesk na pery), k nej som si poprosila štetec na očné tiene od Benefitu, no a viete, čo sa stane, keď vidím nejaký bronzer...? Chcem (nejaký) bronzer. Takže mám: bronzer.;-) Ale nie len tak nejaký. Od Cargo. V plechovke! Paráda...:-)

V ružovo-bronzovom naladení pokračujeme. Môže za to moja nová / ružová / listová kabelka. Ách, presne takú som potrebovala... (to je jasné, veď kto by nepotreboval novú / ružovú / listovú kabelku, žeáno;-). A to fešácke guľaté na nej? To nie je zlatý dukát, ale jeden krásny prekrásny bronzer od Couleur Caramel v doslova priam karamelovom odtieni. No nádhera.♥

Na kabelke karamelky a v kabelke? Nová knižka! Nedávno ju na FB odporúčala Vivi (takže to bola stávka na knižnú istotu:-) a mňa zaujala už na prvý pohľad (Vivi, ale aj knižka;-). A to nielen obalom, ale aj názvom, ktorý dráždil moju zvedavosť, kde sa to tá (tak trochu excentrická) nepochopená architektka a umelkyňa Bernadetta vlastne toulá... (a už o pár stránok sa to dozviem;-)


A vy sa už hneď teraz dozviete, aké nové laky mi v posledných dňoch pribudli do lakovacej zbierky (a že pribúdajú rýchlejšie, než vám ich stíham ukazovať...). Ktoré sú to menovite, kde sa vzali, a s ktorými sa tu raz možno ešte stretneme? S krásne fialovým od Essence, nugátovo-čokoládovým od ELF-u, trblietavým od maminky alebo nežne broskyňovým od jednej krásnej baletky...

Na stolík mi pribudol aj jeden čierny papierový pohárik od Póóla na (čiernobiele) štetce a jeden úžasný, ručne a s láskou vyrobený náramok od Kristýnky, tak biely a zimný, až ho na mojom bielom stole takmer nevidno, no napriek tomu - neprehliadnuteľný. Pravý zimný poklad a tak nádherný darček! Keď som otvorila tajomnú krabičku, neverila som vlastným očiam. Ale stačilo sa raz dotknúť tých bielych perličiek a vedela som... je môj. Len a len môj. Náramkový snehobiely miláčik.:-)

A ani niečo na krk tu dnes chýbať nebude. A dáme si to rovno dvojmo (ešte skôr, než jeden vtáčik na inú adresu nepoletí). Potom už môj smaltovaný modrý vrabčiak zostane sám. Ale zas až taký opustený neostane, veď poklady... tie stále pribúdajú.;-)


29 komentárov:

  1. Roller girl mám také, úžasná skladná paletka. Tyhle tvé články zbožňuji, hned je den krásnější! Tak hezký den i tobě! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéé, fakticky? Tak to budem nabudúce vedieť, že keď budem písať ďalší z kozmeticko-nekozmetických novinkových článkov, poteším minimálne jednu vílu! ♥ A to je vlastne dobrý skutok.;-) Si zlatá! (už som ti to niekedy hovorila?;-))
      Jedna Rollergirl zdraví druhú Rollergirl a želá jej sladké sny! :-* :-)

      Odstrániť
  2. Nádherné fotky! Zaujala mě knížka, kouknu se po ní v knihovně, no a moc se mi líbí záložka!!!
    Krásný týden, Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni, na Bernadettku určite mrkni, keby som si ju tak "nešetrila", zhltla by som ju jedným dychom:-). Možno sa ti tiež zapáči (a možno v nej objavíš aj nejakú peknú záložku...:-) Ďakujem moc!♥

      Odstrániť
  3. ♡ Ta paletka od UD vypada bozsky. Jeste nevim, kterou si mam poridit, ted je tolik krasnych Nude paletek!

    ♡ Jsem tak moc rada, ze se ti me zimni perly tak libi, treba i kvuli nim bude tohle rocni obdobi snesitelnejsi ;-)

    ♡Mas to vsechno opet dokonale a uzasne, tesim se na nove nailarty s novymi laky! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ♡ Veď práve! A mám pocit, že potrebujem(e) všetky... ;-)
      ♡♡ Moje nové/snové zimné perličky milujem! S nimi bude zima chladivo biela a hrejivo krásna.:-)
      ♡♡♡ Ďakujem Kristýnka! Nielen za perličky. ;-)

      Odstrániť
  4. Ja si brúsim zuby na UD Roller Girl, fotky máš nádherné ako vždy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to nech sa má milá Rollergirl poriadne na pozore, keď sa k nej jedny nabrúsené zúbky blížia.;-) Ďakujem za pochvalu, Deniska, si milá! (ako vždy:-))

      Odstrániť
  5. Milá dandelijonka... takto to teda nepôjde.. vážne nie :) Toľko krás pokope, veď to jedna "normálna" kozmetická ( a nie len tá) maniačka zvládnuť nemôže... ox ox oxx... Takéto články u teba milujem úplne najviac.. vďaka nim si stále znova pripomeniem, prečo som to ja vlastne taký blázon do pekných vecí :D no proste preto..lebo inak sa nedá ♥♥♥ Nejdem vychvalovať vecičku po vecičke, lebo to by som vlastne prepísala zas celý tvoj článok bod po bode :D Sakra.. tým tvojím pokladom na tom tvojom stolíku (aj za nim, aj pod nim, aj všade) normálne musí človek závidieť..až by s nimi menil :D .. tak pekne a s láskou sa o nich staráš :) M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Ách! Áno! Ámen! (za vetou o pobláznení peknými vecami:-) Vedia hlavu veru poriadne pomotať. Ale my sa nebránime, lebo vieme - bolo by to márne.;-) A ak to takto ďalej nepôjde, navrhujem nasledovné: nasťahovať sa ku mne na stolík. Urobím miesto! (aj za ním, aj pod ním, aj všade;-) A budem sa s láskou starať, sľubujem.♥ Len či ťa ku mne pustí tvoja blogová polovička...:-) Ale tam je vlastne riešenie jednoznačné: prídete obe.;-) Miesta je (ešte) na stolíku dosť! :P :-**

      Odstrániť
  6. Teraz mám zvláštny pocit, že mi tiež doma chýba ružová listová kabelka...a všetko ostatné :D Už len jediné šťastie je, že nie všetko je prírodno-kozmetické, takže aspoň to ma chráni pred bezhlavým nakupovaním. Tá paletka vyzerá krásne (určite jej tú auru krásy dodáva svieži ružový tieň, lebo ružová vždy všetko vylepší :) )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Barbi, tvoj názor na ružovú, ten je tak sympatiš!:-)) Ale hups, ten zvláštny pocit o chýbajúcej kabelke... to som fakt nechcela!;-) Lenže ja si tiež nemôžem pomôcť, keď vidím niečo ružové. A kabelkové. A listové. A všetko ostatné.:D Pomóóc! ...no, ešteže mám ružové tričko na sebe. Ako hovoríš - ružová vždy všetko vylepší.;-)

      Odstrániť
  7. Tak ten kelímek od Paula je neskutečný, vůbec by mě nenapadlo si do toho dát štětce! Prosím tě, co si u Paula musíš dát, aby ti ten kelímek dali? :D Dík moc za odpověď a inspiraci!

    Nikča

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Nikča, nemáš vôbec zač!:-) Ja som si u pána Paula poručila malé ristretto a vanilkovú makrónku a než som ju dojedla, všimla som si na ich pulte tie veľké čierne poháriská. Potom už stačilo len pristúpiť k pultu a (ne)smelo si jeden vypýtať.:-)

      Odstrániť
    2. Super, asi to taky v nejbližší době zkusím! :D

      Odstrániť
  8. Ptáčci jsou roztomilý a líbí se mi barvy laků na nehty :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Veru!♥ Tých vtáčikov som v tom handmade stánku nemohla nechať, vyzerali proste, že chcú odletieť spolu (so mnou:-).

      Odstrániť
  9. Tvoj blog sa nedá nemilovať

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásný článek Luci, tak už taky vím co sis vybrala! Ke mně ještě poputuje malá Nakedka, za ten pudr, jak jsem ti psala, těším se :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teri, jéj, vážne? Tak to je skvelá, skvelá správa!!:-) Hovorila som/dúfala/verila, že to dobre dopadne:-), júú, malá Naked, tiež som po nej pozerala (po dvojke, keď ju naskladnili), ale to už bolo neskoro na vyberanie;-). Teším sa teda s tebou:-) a ďakujem!♥

      Odstrániť
  11. Kvetinka, viem, že je to o kozmetike, ale poznáš ma, môjmu bystrému očku ružovo-zelenkavé farbičky neujdú :) Odkiaľ máš tú krásnu, najkrajšiu na svete kabelku? ♥ a som sa veru trošku zachechtla, lebo túto knižku som si asi pred polrokom pridala do wishlistu na mojej "knižnej" stránke :) samozrejme, že som sa k nej doteraz nedostala :( potom čakám čerstvé správy ako sa ti páčila :) A chválim aj krásny náramok snehobiely miláčik :) :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zlato moje najzlatšie, ja ťa pod každým článkom rada stretnem!;-) A ty a kozmetika (voňavá, ružová), to ide podľa mňa úplne dokopy; nebráň sa tomu!:D Pink kabelku som ulovila v jednej bižutke, Pinky Club sa tuším volá (aké príhodné;-), myslím, že majú obchody kade-tade po Slovensku, takže - žeby tvoja slovenská nákupná spojka alias mamina bola povolaná na novú misiu?;-) Ak hej, tak nech je úspešná! Ja som si v tej našej bižutke uchmatla posledný (alebo jediný?) kus a nikto by mi ho z rúk nevyrval, tak som ho stískala.:D
      P.S.: Bernadettka dočítaná a smutno mi je za ňou! Myslím, že by sa ti páčila.:-) Bola ako z iného sveta, výstredná, svojhlavá, strelená, trochu (trochu?) šiši...:-) a ten svojský štýl a svojský humor celej knižky mi úplne sadol, tak si myslím skromne, na základe toho, že sa nám aj rovnaké farby a rúže páčia, že by sadol aj tebe.;-))
      P.S.2: Ale čo na to naša (vlastná) Bernadetta? ...kde sa vlastne túla?...;-)
      P.S.3: Snehobiely miláčik ďakuje za pochvalu!♥ Obzvlášť, keď je to pochvala od bižutkovej/náramkovej/šperkovej kráľovnej! :-**

      Odstrániť
  12. Zatajil sa mi dych! Najskôr pri pohľade na plechovčičku s bronzerom...
    ...potom na tú prekrásnu kabelčičku...
    ...vzápätí karamelový dukátik...
    ...no a potom tí vrabčiaci...
    Pomalšie, prosím, potrebujem sa nadýchnuť. Toľko krásy a nehy na obrázkoch nájdem len tu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...z ružovej kabelčičky mala by som karamelový dukátik vytiahnuť a po vrabčiakoch ho k Aknelke poslať, lebo... lebo si tu vždy od nej nájdem tie najkrajšie zasnené odkazy.♥ A to sa potom tají dych aj mne (aj vrabčekom), to mi môžete veriť.:-) Ďakujem za to, zlato!:-**

      Odstrániť
    2. Nebola by tým vrabčekom už zima? Budeme to musieť nejako poriešiť so sobíkmi :)

      Odstrániť
    3. Sobíci! Som za. (...a vrabčiaci tuším tiež...;-)

      Odstrániť

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...