pondelok 26. januára 2015

Perfect Palette TAG

Už ste to počuli? Hľadá sa perfektná paletka. A zdá sa, že ide o celosvetové pátranie, do ktorého bolo zapojených už toľko blogeriek, že nikto nechápe, prečo sa ešte nenašla. No, rada sa do pátracej akcie zapojím tiež, ale jedno vám asi prezradím... keby bolo na mne, žiadnu perfektnú, dokonalú, tú "jedinú" paletku by som nehľadala. Nechcela by som mať totiž doma len ju, chcem skúšať stále nové, iné, lepšie, krajšie, chcem hľadať a pátrať a objavovať tie naj vlastnosti každej z nich. Napríklad naj:

.  .  .

NAJKRAJŠIE BALENIE
V tejto kategórii by asi medzi mojimi paletkami tieňov zvíťazila načančaná a vyzývavá Roller Girl od Urban Decay. Zvonku šedo-biela a tak trošku funky, vo vnútri ružovo-zlatá a rozkvitnutá... Malá, skladná, šikovná, s magnetickým zatváraním a zrkadielkom.


NAJLEPŠIA PIGMENTÁCIA
Vysnívaná paletka Naturally Yours od Zoevy je takým malým (vlastne veľkým) šperkom v mojej paletkovej zbierke (a jej kúpu som musela, samozrejme, patrične osláviť ružovým Proseccom;-). A poviem vám - stojí za každú bublinku! Je úžasná. Krásne pigmentovaná, krásne poskladaná, matná/lesklá, denná/večerná, neformálna/slávnostná... Víťazka nejednej kategórie. (pšššt)


NAJSLABŠIA PIGMENTÁCIA
Tu sa dlho nezdržíme, poviem len, že ak by som musela vybrať, asi by Čierny Peter padol na toto inak krásne fialkové quatro od Alverde. Je ho vidieť (na fotke i očiach) len slabúčko, ale inak sú tie farby fakt pekné... Škoda. Možno na mokro? Vyskúšam!


NAJLEPŠIA CESTOVATEĽKA
Ako parťáčku na cesty by som zobrala túto neutrálnu, no predsa farebnú paletku od Gosh: To enjoy in New York (hmm, prefíkaná fešanda, viac cestovateľský názov už mať snáď ani nemohla). Ja som si ju ale do kozmetickej taštičky prihodila preto, lebo v sebe ukrýva odtiene svetlé i tmavšie, biele i marhuľové, hnedé i šedé, nenápadné i farebnejšie. Ideálna na každodenné líčenia na cestách, ktoré ale chcete oživiť troškou farby (v tomto prípade fialovej farby). A okrem toho je ukrytá v malom, ale pevnom balení s veľkorysým zrkadielkom. Tak - kam to bude, drahá? Žeby... to enjoy in New York? Ach, bodaj by.;-)


NAJFAREBNEJŠIA PALETKA
Jednoznačne paletka Poptastic od MUA. Ružová i malinová, fialová a indigová, azúrová aj žltá... Skvelá vecička na hranie!


NAJPOUŽÍVANEJŠIA PALETKA
Hm. Boli také časy, kedy tou "každodennou" bola napríklad Heaven&Earth od MUA. Až kým neprišla ONA. Tá s matným bielym i telovým odtieňom, so stredne hnedou i čokoládovou, s čiernou, šampanskou či zlatou, s kakaovou aj zvláštne a netradične do červena sa meniacou kovovou. Tá, ktorá má fakt čosi do seba. Tá, ktorá vám dovolí vytvoriť líčenie na množstvo spôsobov, no stále ostať nohami na zemi (ak budete chcieť). Tá, s ktorou chcete tráviť deň (či noc). Tá, ktorej meno je - Naturally Yours.


NAJMENEJ POUŽÍVANÁ PALETKA
Toto keď mi niekto vysvetlí... ja totiž nepoužívaniu týchto malých trés elegant Lancôme paletiek sama nerozumiem.
Ale hneď zajtra (alebo dnes?) to napravím!


NAJUNIVERZÁLNEJŠIA PALETKA
...fakt musím odpovedať?


NAJVÄČŠIA PALETKA
Čo do veľkosti paletky i počtu malých tienikov v nej vedie rozhodne táto (už trošku historická) krabička od Oriflame
Celkom milá, čo poviete? A tie tehlové odtiene nemám v žiadnej inej... asi ju ešte niekedy (nostalgicky) prevetrám.


NAJ NÁZVY JEDNOTLIVÝCH (OD)TIEŇOV

Sladká a sexy, elegantná a nežná, casual&lovely... Forever (Naturally) Yours. Čo mám povedať? Proste Zoeva.


NAJVÄČŠIE SKLAMANIE

Juj, fňuk. V tejto nemilej kategórii akosi všetky štetce ukazujú na paletku od Sleek-u Au Naturel. Tak ma to mrzí!:-( Veľmi sme sa chceli kamošiť, ale akosi nám to zatiaľ neklaplo. Tiene mi prášia a nedržia, trblietky opadávajú, tmavšie (matné) odtiene pôsobia akosi ufúľane... občas to skrátka nevýjde. Ale ja náš vzťah nevzdávam a ešte sa párkrát o nápravu/líčenie pokúsim.:-)


A na záver... NAJZAMILOVANEJŠIA PALETKA ♥
...s ktorou by ste išli až na kraj sveta či pustý ostrov. To myslia vážne? Paletka na pustý ostrov? To akože - iba jedna?? ;-) Dobre, dobre, nevadí, ja mám vybraté. Jej meno vám ale asi po dnešku hovoriť nemusím, myslím, že ste ho vytušili aj sami...♥


55 komentárov:

  1. Taky bych nedokázala označit jednu perfektní paletku. Stejně jako ty musím zkoušet nové a nové. Nedokázala bych říci ani, která je má nejpoužívanější, jelikož mi přijde, že každý den vytáhnu jinou. Jinak je to moc pěkný článek. Využila bych téměř všechny. Nude odstíny mám moc ráda, protože se hodí skoro ke všemu. Ba dokonce bych využila i tu barvnou divočinu. Na nějaké to pestřejší jarní líčení :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá eS, tak to potom dokonale spĺňaš predstavu kozmetickej milovníčky (alebo kozmetickej záletníčky?;-), ktorá sa rada hrá so všetkými svojimi paletkami rovnako.:-) A tak to má byť, veď každá môže mať nejakú tú "naj" vlastnosť, škoda by ju bolo nevyužiť. Nude odtiene vedú! Ani som si to o svojej zbierke až tak nemyslela, než som nafotila tento článok... :P Ale keď tie neutral/natural farby vedia byť také krásne! A medzi nimi potom poriadne zažiari každá farebná divočina.:-) Ďakujem eS! Som rada, že sa tak pekne paletkovo zhodneme.♥

      Odstrániť
    2. Kosmetická milovnička, ale možná také maniačka :) Když jsem tak koukala nejvíce mám asi právě těch nude paletek. Sice jich mám tolik, ale stále se mi líbí nové a nové. V každé najdu nějaký krásný odstín, který ještě nemám. Hodně jsi mě navnadila tou od Zoevy. Koukala jsem na swatche a zjistila jsem, že ji asi musím mít. Opravdu nádherné odstíny.

      Odstrániť
    3. Maniačka? To beriem!:-) A ak Zoeve nakoniec naozaj neodoláš, budem dúfať a veriť, že z vás budú skvelé parťáčky.:-) O paletke básnila v jednom svojom videu aj LU, ale varujem - po takej nadšenej recenzii už jediná cesta vedie (tak ako viedla aj tá moja) do "zoeva-obchodu"... ;-)

      Odstrániť
  2. Skvelý článok, nad touto paletkou od Zoeva som veľmi uvažovala ale nie sú financie... tak si o nej aspoň prečítam :D mám od nich ale väčšiu paletku takže nie som až taká smutná. A podobné odtiene mám v paletke Make-up Atelier Paris ktorá je veľmi kvalitná. Alverde je veľké sklamanie lebo na prvý pohľad čistá dokonalosť. Najnovšie ma ale veľmi láka ponuka BH cosmetics. Článok veľmi pomohol v rozhodovaní pri budúcich nákupoch.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Väčšia paletka od Zoevy? Ach, môžem len závidieť!:-) Po skúsenosti s Naturally Yours mám chuť na všetky (ostatné)...;-) Ó, o BH cosmetics som čítala slová chvály u Lipstick Jungle, budem sa jej musieť lepšie pozrieť na zúbky... (a odtiene:-)

      Odstrániť
  3. Krásny článok.:) Moja milovaná, no nie dokonalá (taká nie je) je Natural eyes od Too Faced.:)
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Andrejka!:-) (aj za ten tip na Natural eyes, totiž - nejakú tú krásnu, milovanú paletka od Too Faced mám rozhodne už istú dobu zapísanú na mojom imaginárnom wishliste...;-)

      Odstrániť
  4. o ďakujem aj ja - naozaj skvelá pomoc aj pre mňa, stále nerozhodnú :).. A musím pochváliť poslednú foto, tak nádherne nežný záber, že mi dnes v typický pondelkový deň v práci vyčaril takýto nežný úsmev :) .. Skvelá Dandelijonka :)!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne taký istý úsmev som si potrebovala v dnešný náročný deň vyčariť aj ja (a presne to sa mi vďaka tvojmu komentáru podarilo;-). Ďakujem zlato, som rada, ak článok aspoň trošičku popostrčil jednu vraj "stále nerozhodnú" (no veľmi milú) slečnu.;-) :-**

      Odstrániť
  5. Veľmi pekný článok! Ja mám doma tiež hŕbu paletiek, a lákajú ma stále ďalšie min. dve,,, no zatiaľ úspešne odolávam. Najväčšie zastúpenie majú u mňa ako inak tie s nude odtieňami, tých teda nie je nikdy dosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne to si myslím!;-) Tiež mám tých neutrálnych akosi najviac... a tiež ma lákajú ešte tak minimálne dve... ;-) Budem sa musieť od teba priučiť tomu úspešnému odolávaniu, zišlo by sa mi!;-)) Ďakujem Peti!♥

      Odstrániť
  6. Krásny TAG, rozveselila si mi dník, na tú paletku od Zoevy si robím zálusk, ale momentálne je vypredaná :(
    Prajem ti krásny deň
    http://bynicka.blogspot.sk/2015/01/urban-decay-eyeshadow-primers.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nikolka, odpovedám síce až teraz, ale to nič nemení na tom, že aj ja ti želám krásny deň! (vlastne teraz už večer:-). A tvoj zálusk úplne chápem, tiež som ho dlho mala...:-) a potom paletku konečne naskladnili a ja som neváhala ani sekundu!;-) A neľutujem.♥ Predbežne: krásny štvrtok!:-)

      Odstrániť
  7. Och, tu Rollergirl som velmi chcela, ale kym som sa rozhodla, uz zas nie je :( snad ju UD jedneho dna znovuzrodi....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ej, takže slečna z obalu už z ponuky UD na svojich kolieskových korčuliach načisto odkorčulovala? Škoda... ale možno sa raz (pre veľký záujem) naozaj vráti... alebo UD vymyslí ešte niečo úžasnejšie.:-)

      Odstrániť
  8. To je barviček! Zrovna jako na zavolanou, když je (u nás) pod mrakem :-) Z těch Tvých malířských palet mi přijde moc a moc sympatická Slečna Cestovatelka. Zvedla bych kotvy (případně zatáhla kolečka podvozku) a hned bych s ní někam vyrazila :-) A na oslavu nové cesty bych si připila Proseccem, jak jinak. Tak já ti nevím, Dandelijonka, ale... asi si jdu sbalit kufry ;-) Pozdravuj svůj paletkový arzenál! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemôže to byť dokonalejšie: paletka cestovateľka pre skutočnú Cestovateľku (s veľkým Cé!). :-) Niki, povedz - že ty máš ten kufor zbalený tak nejak neustále, že "keby čosi"...?;-) Jednou nohou na úžasných výletoch, druhou pevne nohami na zemi (no s hlavou v oblakoch)... ♥ Áno áno, tá fialkovo-neutrálna paletka na cesty by sa do tvojho kufru perfektne hodila, som si (už) istá. :-) Sladkú a dobrú!

      Odstrániť
  9. som prekvapená, že sleek sklamal, ale nie si prvá, čo to napísala. potešili ma ódy na zoevu, lebo po nej túžim (avšak nebola k dispozícii a preto som objednala theBalm- Balmsai..ajajaj)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ajajaaj, Balmsaiii! Videla som, videla, srdiečko na Insta hneď udelila!:-) a dúfam, že ste sa krásne skamošili (nie ako ja a Sleek, ehm;-). Len teraz neviem, či ťa poteším, ale... myslím, že aj tú Zoevu mu-síš-mať!;-))

      Odstrániť
  10. Ked ty tak pekne o tej Zoevke hovoris..som si povedala davnejsie, ze ju nepotrebujem. Vazne nie. Ale asi ju chcem, fnuk. A stetcek zoevkovsky mejkapovy tiez. Aky je v tej palete pomer matnych a trbietavych tienov?
    A Lancome? nooo, mala som jednu minipaletocku, vlastne to bolo trio tienov a boli to vazne najhorsie tiene mojho zivota, ze to musim takto dramaticky napisat. Musela som do nich ryt, aby farbu pustili...isli z domu. Takze tymto (a stipajucim odlicovakom) u mna Lancome skoncil :-/

    Katka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď tá Zoevka si faktisticky zaslúži každé milé slovko!:-) Katarínka, ani ja som ju asi nepotrebovala... vážne nie... ale strašne som ju chcela! A tak nejak tuším, že si na tom rovnako;-). Ale možno ťa ešte presvedčím tým, že v paletke je 5 matných a 5 "lesklých" tieňov, že tie matné sú od skvele pigmentovanej bielej cez neutrálnu telovú, stredne hnedú "kakaovú" až po čokoládovú a čiernu, alebo tým, že tie s leskom nie sú žiadne "trblietavé /opadajúce/ trblietky", ale sofistikovaní krásavci.;-)
      Ejha, Lancome akosi neboduje... no, snáď sa to zlepší, keď sa toho teraz ujme Lisa Eldridge!♥ ;-)

      Odstrániť
  11. Toľko parády :) Ja mám paletky asi len dve? Na jednu z nich bude asi čoskoro aj recenzia. No najvernejšia som i tak tekutej linke, meow ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nuž, keď je niekto taký šikovný s linkami, ani toľko paletiek nepotrebuje!;-) Ale - na moju obhajobu - tá moja paletková mánia je asi fakt tak trošku pozostatok z výtvarnej výchovy... No fakt!;-)

      Odstrániť
  12. Toto je požehnanie pre moje oči ♥♥ Tak krásne nafotené,tak krásne paletky, och :) Zoeva je lááska, asi rozšírim zbierku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ♥Patty, ďakujem moc!:-) S tou Zoevou úplne súhlasím (a príkláňam sa aj k rozšíreniu našich zbierok!;-) Zoeva je láska a Love is a Story... (presne na tú mám zálusk♥:-)

      Odstrániť
  13. Óoo, jsem ráda, že v tom nejsem sama - paletky jsou moje nemoc :D Jednu bych vybírala těžko a taky čím víc toho člověk vyzkouší, tím je víc chce a tím je ale i víc kritický (nebo u sebe to pozoruju.)
    Ale i když mám ráda to, jak paletky vypadají krásně (a proto po nich toužím častěji než po rtěnkách a jiných produktech), tak nakonec skončím u kvality stínů a v těch zatím vede u mě Urban Decay. Prostě si maximálně rozumíme :)
    Roller Girl mám už druhé balení - vyloženě moje barvičky, takže když někam jedu a beru si jen jednu paletku - tak na víkend jezdím s Roller Girl a na delší dobu s Naked originál (alias jedničkou). Ze všech mi sedí asi nejvíc. Tam totiž vytvořím od fakt nenápadného, přes "moje běžné" až po večerní líčení vše, co potřebuju a barevně mi sedí. Z fleku u mě převálcuje i high-end značky svými vlastnostmi, takže i když se mi nelíbí obal (který je jak prasátko v jednom kuse), tak bych asi zvolila tu (ale byl by to velký vnitřní boj :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Iwi, to by nám nikto neuveril, aký vnútorný boj sa dá ohľadom paletiek viesť, že? Dokonale poznám, zažila som to pri zostavovaní TAG-u, každá paleka sa na mňa zrazu usmievala o čosi viac, len aby sa dostala do výberu.;-) Jé - druhé balenie RollerGirl? Mne sa snáď jakživ žiadnu paletku spotrebovať nepodarilo, takže to svedčí o tom, že sa máte fakt radi:-)). A ja sa vôbec nečudujem, je skvelá! S tým balením... a tou ružovou... a tou ceruzkou... perfektná.:-) Naked paletky síce nevlastním, ale verím, že sú skvelé, nevadilo by mi veru nejakú vlastniť... :D Možno raz.:-)
      Ďakujem za návštevu, Iwi!:-)

      Odstrániť
  14. Ja tiež zbožňujem Naturally Yours od Zoevy. Je to asi najdokonalejšia paletka na svete! A potom ešte zbožňujem Mixed Metals, takisto od Zoevy. A inak nádherné fotky!!!! JE vidno že máš pre to cit (čo mne chýba :D )

    simona-zacko.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Simonka, ďakujem za pochvalu!:-) Tak to som rada, že sa v Naturally Yours takto pekne zhodneme, vážne je dokonalá! A Mixed Metals? Ach!♥ Tá značka vie, ako na nás...;-)

      Odstrániť
  15. Ty píšeš takým milým spôsobom, že si to vždy rada prečítam! A niektoré paletky nemajú chyby, brala by som ich takmer všetky! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jaj, taký milý komentár si (tiež) vždy rada prečítam!;-) Ďakujem Sonji!♥ :-)

      Odstrániť
  16. Krasne si to napisala :) priznam sa ze ja mam len 1 minipaletku troch tienov...ale teraz mam lepsi prehlad a ked budem potrebovat novu, budem vediet ktoru kupit;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kristínka, si zlatá, ďakujem!:-) A nepochybujem, že si pri svojej najbližšej paletkovej kúpe vyberieš tú najkrajšiu...♥ :-)

      Odstrániť
  17. fuu máš toho bohato :o :) Pekne! Ja moc tiene nepoužívam, najradšej mám keď tak hnedé... Ale rada sa inšpirujem z tvojho príspevku! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Domi, hnedé sú super aj podľa mňa:-). A ak by niekto povedal, že hnedé=nudné, budem horlivo protestovať.;-)) Ďakujem za milú návšetvu a ak by ti bol môj článok aspoň malou inšpiráciou, budem jedine rada!:-)

      Odstrániť
  18. Aach, ako mi dobre padlo toto "počteníčko". Hm, uvažujem, že by som si pre svoju vlastnú potrebu (a snáď aj pre oko mojich čitateliek) tento tag mala spraviť, aby som prevetrala svoje paletky.
    Nadšenie a lásku k tej tvojej najvyvolenejšej absolútne chápem, pretože niečo také začínam pociťovať k svojej najnovšej paletke od rovnakej značky... ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. AAAANO!!:-):-):-)ja som rozhodne za, urcite to bude aj u Teba veeelmi zaujimave.Ja mam paletky dve a zatial som si dala stopku,musim najprv najst primer, s ktorym nebudem vecer odlicovat z oci ciarku(Gosh v tube :-(:-()
      Jana

      Odstrániť
    2. Už v hlave počítam, koľko tých paletiek vlastne mám... :)

      Odstrániť
    3. Dievčence, prihováram sa a pridávam do fronty zvedavcov, ktorí by sa radi u Aknelky jej paletkami pokochali.:-) Zlato, dúfam, že už sa to fotí, už sa to spisuje!;-) Na paletkovú návštevu ma veru netreba dvakrát pozývať... :P A na tú najnovšiu lásku od Z. som extra zvedavá!
      Jani, ja používam primer od Urban Decay, ale nabudúce skúsim TooFaced, tá je vraj (ešte) lepšia.:-)

      Odstrániť
    4. Ešte sa nefotí, ale držte všetky pršteky, aby sa mi podarilo zohnať jeden neskutočný poklad z USA, ktorému by som venovala spešl kolónku "najnovšia paletka" ;) Vydržíte? Počkáte? (A možno aj "najvytúženejšia paletka".)

      Odstrániť
    5. Počkáme a palčeky držíme, na poklad z USA si treba počkať!:-) Wau wau, zvedavá soom, #taknechužjetu! :o))

      Odstrániť
    6. Aknelka veeeelmi drzim palce a este viac som zvedava, na tu nadheru,co Ta tak uchvatila:-)
      Dandelijon,vdaka za tip,tak teraz neviem :-) uz uz som kupovala od theBalm a .....este aj na Glitterquard od Sephora som pocula ody, tak som zase tam, kde som byt nechcela, kedze moj kozmeticky rozpocet je momentalne znacne obmedzeny....uff
      Jana

      Odstrániť
    7. Jani, a čo tak zaloviť teda do dostupnejších vôd - ja som mala dvakrát po sebe (dobre známu a všeobecne celkom obľúbenú) bázu od Elfu a nemôžem povedať, že by oveľa drahšia od UD bola aj oveľa lepšia než tá elfská...:-) A nedávno Yvonne na svojom blogu chválila primer od Alverde (KUK) a novinkou by mala byť aj báza od Catrice... Glitterquard som nepoznala, ale pri vyhľadávaní mi vyskočil článok (TU), kde sephorácka nedopadla veľmi dobre... ach, je to ťažké s tými bázami.:-) Držím palce, nech si vyberieš tú naj!:-)

      Odstrániť
    8. Dandelijonka najzlatsia:-)..aj na Elf som pozerala,ale vies, ako to je...par zlych recenzii na tuto kozmetiku a tak som ju ako moznost zavrhla.Na druhej strane,ked ju chvalis a mala si ju dvakrat, tak jej dam sancu, kedze si musim vycerpat minikredit,co u nich mam.Ktoru konkretnu si od nich prosim mala?(v mobile sa mi teraz dost tazko listuje v celej ponuke a zda sa mi,ze nemali len jednu).
      A mas teda pravdu, s bazami to nie je take jednoduche, alverde som mala a horsie to snad uz ani nemohlo byt.Letela na skladisko nepouzivanych veci a potom do kosa.Gosh bude mat asi velmi podobny osud aj ked obcas sa zda, ze aj funguje a potom zase tragedia....
      Jana

      Odstrániť
    9. Janulik, to dôverne poznám, jedenkrát je všetko OK celý deň, inokedy - ajajaj.;-) Asi to závisí od toho, akú má ten primer (alebo my?) v daný deň náladu.:-)) A máš pravdu s tým Elfom, veľa ich výrobkov sa asi neteší dobrým recenziám, ale myslím, že zrovna toto patrí k ich naj produktom, určite stojí za vyskúšanie.:-) Ja mám tento (KLIK) v telovom odtieni 7501 (tie ostatné tri by mali byť trblietavé) a vlastne mu nemám čo vytknúť (a ak aj mám, to isté by som vedela vytknúť aj UD-primeru, že skrátka občas nie sú 100%-ní.;-) Myslím ale, že to bude dobre využitý kredit.:-))

      Odstrániť
    10. Kredit vyuzity :-), baza je na ceste.DAKUJEM za tip, Jana

      Odstrániť
  19. Uplne nasherne paletky! vsechny je chci!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-)) To poznám! Presne to isté si hovorím, keď nejaké paletky vidím.;-) Ďakujem, milá Minau (a vítam ťa tu!:-)

      Odstrániť
  20. Krásné paletky :) Já vlastním samé obrovské palety, převážně od elfu, ale chystám si pořídit nějaké menší a roztominé :)
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Obrovské paletky? Ááh, to znie dobre!;-) Ale máš pravdu - aj menšie a roztomilé človek potrebuje... skrátka najlepšie je mať aj-aj.:P Ďakujem, Izabel(k)a!:-)

      Odstrániť
  21. Ty máš tak krásné fotky, vždycky se nad nimi ozplývám:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anežka, si milá, a ja sa vždy z každej vašej odozvy teším (vlastne sa tiež rozplývam;-), takže: ďakujem moc! :-*

      Odstrániť
  22. Super článek! :) začínám i pochybovat o tom, jestli jsou opravdu mé nejoblíbenější paletky Sleek ty nejlepší. :D Kromě neonových odstínů a pár "tělových", které nemají pigmentaci ani výdrž je zbytek těch co mám naprosto božský.. dokonce tak, že už ani nepoužívám báze pod oční stíny

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nicca!:-) A o svojich obľúbených paletkách vôbec nepochybuj:-), to len ja som sa asi 100%-ne netrafila s výberom; ale som rada, že ti tie tvoje tak dobre slúžia! Tak nech poslúchajú aj naďalej (a ja možno časom nejakú Sleek paletku ešte vyskúšam). Veď predsalen - nie sú také obľúbené prenič-zanič.:-)

      Odstrániť

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...