štvrtok 26. februára 2015

Čo som si zbalila do kozmetickej taštičky

S kozmetickými taštičkami je to ako s kabelkami. Stále mám chuť na nové. A rada ich striedam. Závisí to od nálady, ročného obdobia, množstva kozmetiky, ktoré do nej potrebujem ukryť alebo od veľkosti kabelky, v ktorej  budem taštičku nosiť. Zložité.;-)

Môj dnešný výber však zložitý nebol. Zo zadania "zbaľ sa na cesty" vyšla víťazne ružová taštička (alebo - ako znie jej celé meno: brush clutch) Zoeva. A prečo pocestuje práve ona? Na to je ľahká odpoveď: je krásna, praktická a šik a zmestí sa mi do nej všetko, čo budem potrebovať. Štetce (veď na tie je priam predurčená), žuvky, mejkap, zrkadielko, krémiky i očné tiene...

A Mary. Tá nemôže (nikde) chýbať. No, na to, že je za mrežami, si tuším dievča celkom cestuje... (aspoň ja ju beriem, kade chodím;-) A aj v taštičke jej rada prenechám samostatné vrecúško, v ktorom bude mať súkromie i dosť miesta a bude ju hýčkať čierny satén shantung, ktorým je v taštičke ustlané. A ešte bude mať jej kajuta tento krásny ružový nápis. No tá sa má!

Ale skrátka neprídu ani menšie či väčšie štetce, perfektne cestovateľsky univerzálny bronzer od theBalm, no a sľub o cestovaní splním aj paletke od Gosh, ktorú som v paletkovom TAG-u označila za najlepšiu cestovateľku... Nik tu nie je naviac.

A každý sa zmestí. 
Lebo dobrej kozmetiky sa... do dobrej kozmetickej taštičky všade veľa zmestí. ;-) #ľudovámúdrosť


Ja do tej mojej prihadzujem okrem malého krému na ruky aj olejové pero na nechty, dvojfázový mini odličovač od Chanel-u, cestovnú expresnú záchranu na pery aj expresný odlakovač, sérum na unavené oči aj malý ružový krémik Dr. Hauschka.♥ Tak. 

Nech mám svojich spoľahlivých obľúbencov, výrobky aj značky, pri sebe aj na cestách. Totiž... chýbali by mi.

Ale takto, takto sa FARBY, LÁSKA a MEJKAP stretnú v jednej taštičke a ja si ich tam budem pod zipsom strážiť ako poklady. 

Au revoir!


36 komentárov:

  1. Fiha. Ludovu mudrost si musim zapisat do diara ;)
    Riasenku si nechala za trest doma? :) A co ruz? Alebo sa chystas si ich tam kupit tolko, ze si ziadny so sebou nebrala? ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je ale bystré očko!;-) Veru, rúžik sa na fotku nedostal, lebo v čase prípravy článku o ňom ešte nebolo rozhodnuté (ale v deň odchodu sa jeden dostal na TOTO FOTO :-) / a vôbec neľutujem, že so mnou cestoval, je totiž ♥ / a ešte k tomu od Bourjois, na cestu do FR ako stvorený:-)). No a špirálku som si tam, samozrejme, plánovala okamžite kúpiť (a podarilo sa:-), a máš pravdu - tie svoje som nechala za trest doma. :D Tak uvidíme, či ich tá nová všetky predčí...:-)

      Odstrániť
  2. Jéé, motiv z toho zrcátka, tu kočičku, tu mám na ploše monitoru jako hodiny, takové ty průhledné, jak přes ně jsou vidět ikony. :D Ale takových let...! :D To mě potěšilo. :)
    Ráda bych se zeptala, copak je ta malinká krabička s myškou? To je tááák roztomilé, že to musím mít, i když nevím co to je a odkud to je. :D
    Krásný den, Dandelijonko! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haa, tu kočičku mám aj ja už takových let!:D Priviezla som si ju z mojej prvej návštevy Paríža a odvtedy je stále so mnou (v každej kozmetickej taštičke:-). Stáva sa z nej už tak trochu retro zrkadielko.:D A to isté sa zachvíľu asi stane aj tej krabičke s myškou, už pár rokov ju nosím v kabelke ako obal na žuvky;-). Neviem aký bol pôvodný zámer výrobcu, ale podľa mňa je na melónové orbitky ako stvorená. A našla som ju... v hračkárstve.:D (konkrétne v Dráčikovi; keď tak sa ti po nej skúsim ešte poobzerať, ja do hračkárstiev rada... :P ;-) ♥

      Odstrániť
  3. To jsou ale zase nádherné barvičky! :-) Jsem zvědavá, co si na cestách koupíš, tak se nazapomeň pochlubit a užívej! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. veľmi pekná taštička. :) má krásnu farbu.
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Cokinelle! (v mene svojom i taštičkovom:-))

      Odstrániť
  5. Aww, to vypadá krásně, hned bych to všechno chtěla :D Ty fotky jsou prostě úžasné

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Nicca, toto dobre poznám, tiež mám vždy chuť na všetko, čo na blogoch vidím.:D Ďakujem, zlatá si!♥

      Odstrániť
  6. Fotky vypadají pěkně...:) Super štětce!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka vďaka!:-) (a o tých štetcoch si myslím to isté:-))

      Odstrániť
  7. Vďaka Dadelijonka, že sme sa takto mohli zúčastniť spolu s tebou na takomto rozkošnom ružovom balení, a aspoň nachvíľku si predstaviť aké to bude, keď vyrazíme na cesty aj my ;).. užívaj si to tam, a teším sa už veľmi na tvoje zážitky a poklady, ktoré si prinesieš ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kedykoľvek to bude možné a koľkokoľvek sa vás tam zmestí, vždy vás do ružovej taštičky rada zoberiem (so sebou!).;-) Ďakujem ti zlato (a už sa sama neviem dočkať, kedy vám všetko ukážem a o všetkom porozprávam! (no, aspoň koľko sa do článku či ružovej taštičky zmestí;-) ♥

      Odstrániť
  8. Nechceš mě vzít s sebou? Používám stejného hauschku, make-up i růžová krém. A miluju jejich vzorečky sprchových gelů na cesty :-) Ta růžová taštička je krásná a na štětce bych pořád musela sahat <3 (neni to divné, že né?)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani trošičku!:D Tak nabudúce ťa beriem so sebou, prepašujem ťa k štetcom a môžeš sa s nimi pohrať do sýtosti (a nikomu to nepovieme; tiež to občas robievam... ale pššt;-). No čo, keď sú také hebučké! :P

      Odstrániť
  9. Super taška a tie štetce sa mi tiež páčia. :)
    http://gabikastyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Gabi!:-) Je to síce mix rôznych značiek, veľkostí a farieb, ale spolu tvoria perfektných pomocníkov na cesty:-).

      Odstrániť
  10. Jéjo, jeden má až chuť nenápadne vhupnúť do tej ružovej taštičky a potichučky cestovať s tými parádnymi vecami :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že jedna Barbi by sa tam ešte kľudne zmestila... ;-) No veď hovorím, že do dobrej taštičky sa dobrého veľa zmestí. ;-)

      Odstrániť
  11. Dandelijonka, krasne si si to zbalila a este krajsie odfotila:-):-). Dufam, ze sa potom pochvalis, co krasne si ulovila.
    Nechcela by si napisat o Hauschkovi? (premyslam o nom totiz:-):-) )
    Jana
    Aaaaaaaa skoro som zabudla, Obrovitanska vdaka za tip na ELF primer, funguje uplne skvelo !!!♡

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani, Dr. Hauschka sa tu s láskou priebežne objavuje, ale máš pravdu, čistočistý hauško-článok hádam ešte nebol... budem na tom veru musieť popracovať!:-) (no a ešte predtým sa hádam stihnem pochváliť tými úlovkami;-), nebude ich asi moc, ale nezmieniť sa o nich? to predsa nejde!;-)
      P.S.: Juhúú, som rada, že Elf sa pochlapil a fungujee, nie vôbec zač, rado sa stalo!:-) ♥

      Odstrániť
  12. Jakožto zvědavka největší moc ráda nakukuju druhým do kosmetických (a zvlášť do tak krásných) taštiček a kochám se a představuju si vůně a kombinuju barvičky... Sama občas někam vyvezu svou Cindy, Maryinu kámošku, a při těch kratších i delších cestách spolu špekulujeme, koho a co bychom ještě mohly přizvat do minikosmetické rodinky (a na výlety). Protože Color - Love - Makeup - Voyages... ;-) Těším se, až se nám vrátíš, Dandelijonka! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už som tuuu!:-) A jakožto zvědavka největší (áno, aj ja, aj ja;-) dobre tomuto nakukovaniu rozumiem. :P No ale čo môžeme robiť - Mary, Cindy, farby a vône... a všetky tie taštičky (a blogy, na ktorých sa tie taštičky objavujú naplnené až po okraj jedným pokladom vedľa druhého... bože, to sú lákadlá!;-) To potom nezostáva nič iné, než špekulovať.:D
      P.S.: Voyages! To si tam do tej taštičky musím pripísať... ;-) Dobrú noc, Niki aj Cindy!♥

      Odstrániť
  13. Tvoji cestovateľskí spoločníci si u teba určite nemôžu sťažovať! A mne ostáva kochať sa tvojimi cesto-fotkami na instagrame :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kes♥, to vieš, že sa /trošku/ sťažovali (že som si ich zobrala príliš a majú málo miesta /ale tomu neverte;-). No a tí, čo zostali doma, sa sťažovali, že zostali doma.:D Všetkej kozmetike nevyhovieš... a ja by som si ju pritom tak rada zobrala všetku! Veď to isto poznáš... ;-)

      Odstrániť
  14. ... jééé a dokonca aj Marry (Mary lou) s Missy (krabička myšička) sa vošli ;) Tak to bude parádna dovolenka !!! Pocestovať s takým arzenálom hviezd sa nestáva každý deň ... Len dúfam, že to natriasanie v batožinovom priestore prežijeme bez ujmy, myslím, že jeden kinedryl by sa ešte do nášho vip kupé vošiel... aaach už nech sme tam :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to je jasnačka, že Marry a Missy nemohli chýbať!;-) Obe sú milé a krásne (a jedna mala v tom čase vraj narodkyy!♥ ;-) V batožinovom priestore to síce trošku triaslo, ale snáď im to vynahradilo to Prosecco, čo som objednala na spiatočnej ceste...;-) Tak ešte raz nazdravie! :-**

      Odstrániť
  15. No krásna kozmetická taštička :) Niektoré veci máme podobné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jé, tak to je super!:-) Aj že s taštička páči, ďakujem Gabrielle!:-)

      Odstrániť
  16. Tá ružová taštička je taká chutná! :) obdivujem tvoju schopnosť tak krásne nafotiť jednoduché každodenné veci :) mimochodom, akú máš skúsenosť s Carmexom ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Že je chutná!:-) Narozdiel od Carmexu... :D Ten radšej neoblizovať! Ale inak mi funguje. Keď mám pery ošľahané vetrom a potrebujem (najmä na cestách a výletoch) rýchlu záchranu/úľavu, siahnem práve po ňom. Zvláčni, schladí, zaberie expresne. Len tá chuť je taká... petrolejová.;-) Alebo gáforová?... No, nie je to miláčik v pravom zmysle slova, ale som rada, že mi do taštičky pribudol. :-) // a že sem mi pribudol taký milý komentár;-)), ďakujem zaň!♥

      Odstrániť
  17. Tak toto sú luxusné vecičky. Paletka vyzerá krásne a štetce tiež!
    Veľmi dobrý príspevok. :)
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. "Luxusné vecičky"... jé, veľmi dobre napísané!;-)) Ďakujem, Jaji!♥ :-)

      Odstrániť
  18. Odpovede
    1. ;-)) ♥ Musím tú svoju kozmetiku občas zobrať do sveta, rozhodne si to za svoju službu zaslúži. :P

      Odstrániť

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...